Skocz do zawartości

[sklep] Problem z gwarancją i z obsługą


Gibos

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Z góry uprzedzam, że nie jestem maniakiem rowerowym, a właściwie wprost przeciwnie ;p

Jednak mimo wszystko mam nadzieję na szybką odpowiedź :D

 

Dziadek kupił sobie nowy rower (Planet). Na początku problem z przednią przerzutką. Oddał dziadek rower do naprawy,

Po kilku dniach do odbioru, przy czym mówią, że przedniej przerzutki nie powinno się raczej używać (prawda to?).

Najśmieszniejsze, że jak była skopana tak pozostała skopana. Oddał dziadek drugi raz do naprawy.

Przerzutkę podobno wymienili i jutro jedziemy odebrać.

Jednocześnie zaznaczyli, że musi być robiony przegląd (za 25zł)(wg. nich minął miesiąc od kupna (szczegół, że w tym 2 tyg u nich)),

bo jak się go nie zrobi to rower utraci gwarancję.

Prawda to jest? Bez zrobienia przeglądu można utracić gwarancję?

 

pozdrawiam,

Mateusz

Napisano

Z przeglądem to prawda, ale szanujące się sklepy dla rowerów u nich zakupionych taki przegląd robią za darmo. Że przerzutki się nie używa to bzdura, ale niewykluczone, że Dziadek używał jej, że tak powiem, źle. Jeśli chodzi o problemy ze sklepem, poczytaj sobie o rękojmi. Nie wiem dokładnie jak to działa ze sprzętem takim jak rowery, ale zasadniczo możesz zażądać zwrotu pieniędzy albo wymiany towaru na nowy od ręki (kasa czy wymiana - decyduje klient).

Napisano

Od początku są problemy z przerzutkami.

Tu na bank nie wina dziadka. ne po prostu były niesprawne.

 

Czyli gwarancja przepada? Dziwne to.

Zawsze jest reklamacja :D

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Co do przeglądu to musi być zrobiony, powinna być taka informacja w karcie gwarancyjnej, również jeżeli trzeba za niego zapłacić to powinna być tam informacja że przegląd jest płatny. Natomiast informacja podana przez pracownika sklepu że nie powinno się używać przedniej przerzutki to totalna BZDURA!!! Ten człowiek nie powinien tam pracować, co za cymbał. :icon_exclaim:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...