BudekPL Napisano 18 Sierpnia 2011 Napisano 18 Sierpnia 2011 Witam! Z góry mówię, że jestem zielony. Kupiłem tak jak wcześniej radziliście ramę Prodigy. Dostałem w zestawie stery ale mam też stery ze starego roweru. Całość ma być zmontowana do amortyzatora XCT - na razie na innego mnie nie stać, ale przyszłość na pewno Marzocchi. Na razie montowałem wszystko na starym amorku - 2,5cm około średnicy sztycy - to obręcze które nachodzą na łożyska mają luzy, ale plastikowa obręcz oczywiście eliminuje sprawę. Dwa jednakowe łożyska ze starego roweru łożyska są większe niż jedno dołączone do zestawu. Teraz mam cholerny dylemat czy coś muszę dokupić - czy coś innego. Tego nie przewidywałem i się nadziałem. Liczę na pomoc i sorki za nóbstwo... PS. Oczywiście podkładki i nakrętkę górną mam, ale nie robiłem zdjęć. Link do zdjęć: http://www.dropbox.com/gallery/3122141/1/Nakryntki?h=973466
kalin20 Napisano 18 Sierpnia 2011 Napisano 18 Sierpnia 2011 nabijasz bierznie na amor dajesz łożysko uszczelniacze takie gumowe z 6 i 7 fotki od góry dajesz łożysko pomiędzy sterówkę a rure sterową dajesz obręcz na 10 fotce potem zakładasz bierznie kolejną z 11 fotki i zakładasz element z 5 fotki i potem skręcasz wszystko i powinno być ok Wszystko jest opisane po kolei od dołu
BudekPL Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Napisano 18 Sierpnia 2011 No to czekam za amorkiem jak przyjdzie i będę najwyżej się pytał co dalej Czyli wszystko mam i powinno pasować? A uszczelniacz nie powinien być przed łożyskiem? Bo inaczej ono będzie zbierać od spodu brud z tego co sobie wyobrażam
kalin20 Napisano 18 Sierpnia 2011 Napisano 18 Sierpnia 2011 jeden uszczelniacz pod łożyskiem drugi nad. Jutro zrobię fotki u siebie jak to mam złożone i zobaczysz