Skocz do zawartości

[Piasta][Napęd] Shimano Alfine SG-S500

Portier

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Jestem świeżo zarejestrowanym użytkownikiem forum, chociaż zaglądałem tu w przeszłości,

między innymi dzięki tutejszym postom, ponad rok temu zakupiłem rower Kross Scrapper 8 http://www.kross.pl/rower/61-Street_Scraper_8.html

jestem tylko amatorem i to naprawdę zielonym, dlatego proszę o pomoc

byłem zadowolony z wyboru, ale niestety jakiś czas temu zdarzyła się przykra rzecz, podczas jazdy wyrwało mi koło, przy intensywnym pedałowaniu siły zadziałały tak mocno

że śruby nie wytzymały, szybko założyłem koło z powrotem, ale okazało się, że nie mogę już zmieniać biegów, nie wiem coś się stało być może piasta wielobiegowa została uszkodzona (nie mam pojęcia jak, jakieś zanieczyszczenia w mechaniźmie - może w naciągaczu łańcuca?) a może po prostu należy naciągnąć linkę zmiany biegów, taka piasta kosztuje ponad 700 zł (połowa ceny mojego roweru), boję się za to zabrać, chciałbym abyście doradzili mi jaki serwis wybrać w Warszawie. Znacie kogoś odpowiedzialnego i znającego się na rzeczy? ja jak patrzę na te drobne części w manualu to pot mnie zalewa. I co najważniejsze, chciałbym, żeby była to osoba uczciwa, która mnie nie oszuka.

• 3 miesiące temu...
Napisano

Temat stary, wiem, ale podczas sezonu nie mam czasu na internet. Kolego, z serwisem faktycznie jest poważny problem, co więcej - tak jak z automatami w samochodach - jedynym rozwiązaniem wydaje mi się gość specjalizujący się w temacie piast wielobiegowych, ale o ile wiem takowego w naszym kraju ni ma. Jeśli podejmiesz się naprawy samodzielnie służę pomocą - swoją Alświnię serwisowałem wielokrotnie, aczkolwiek było to tylko smarowanie, dwie inne naprawiłem (trwało dłuuugo, bo polski przedstawiciel Sh części oczywiście nie ma...). Jeśli się poddałeś to mogę od Ciebie odkupić uszkodzoną.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.