dero686 Napisano 12 Lipca 2011 Napisano 12 Lipca 2011 Witam . Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość Miałem starego amora z gwintem , zamierzam zmienić na nowy z systemem a-head . Kupiłem : amortyzator : http://allegro.pl/rewelacyjny-amortyzator-suntour-xcr-100-skok-i1696081355.html?source=ob stery : http://allegro.pl/komplet-steru-neco-h854-1-1-8-stery-ster-i1696765710.html kiera + mostek : http://allegro.pl/truvativ-hussefelt-kierownica-mostek-i1694508857.html Moje pytanie brzmi jak prawidłowo to zmontować , chodzi mi jak założe stery to ile rury sterowej uciąć ? żebym nie uciął za dużo bo wtedy będzie chyba kicha.... Proszę kogoś o instrukcję
Eper Napisano 12 Lipca 2011 Napisano 12 Lipca 2011 Jezeli miales amortyzator z gwintem, to prawdopodobnie masz glowke ramy na 1cal, wyklucza to mozliwosc zamontowania mostka, amortyzatora i sterow z prostego powodu - nie zmieszcza sie. Najlepiej daj zdjecia ramy, a w szczegolnosci glowki ramy (miejsce gdzie wchodzi w rame rura sterowa) wtedy bedziemy wiedzieli na 100%. Pozrdo
dero686 Napisano 12 Lipca 2011 Autor Napisano 12 Lipca 2011 Kierownicę z mostkiem tą z allegro już dostałęm , amor i stery przychodzą jutro w ramę stery muszą wejść... zdjęcie starego steru z gwintem , przatrząc na wymiary to będzie 1.1/8" Proszę niech ktoś napisze jak mam odmierzyć rurę sterową aby nie uciąć za dużo.... nigdy nie robiłem tego i niewiem czy jak złożę stery i nałożę mostek na rurę to uciąć rurę zaraz u góry przy mostku ?
Mod Team michuuu Napisano 13 Lipca 2011 Mod Team Napisano 13 Lipca 2011 Rura musi być obcięta niżej niż krawędź mostka bo nie dociągniesz sterów. Ale jeżeli nie jesteś pewien jak wysoko będziesz miał kierownicę to zostaw rurę dłuższą (na zapas) i podkładki dystansowe załóż na mostek. Będziesz miał rezerwę na ,modyfikacje.. Jak dojdziesz do właściwej pozycji to obetniesz tak jak trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.