Skocz do zawartości

[gripshift] Sram MRX - opinie

jacekkoz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

warto to to wymienione w tytule kupić dla żony do rowerku? Z tyłu kaseta 7, przerzutka STX, przód tez STX.

Przebieg roczny (żony) - może będzie z 500 km. Roweru nie katuje.

Czytałem gdzieś że MRX nie są demonami trwałości ale za 30 pln za kompet chyba zaryzykuję. Do tego jakiś kalmeczki tektro i w sumie za około 50 pln sie zmieszczę.

Chyba że jednak poszukac czegoś z SH. Jakieś kalmkomanetki Acera albo jakieś inny badziew.

nie znam się na niższych grupach.

Co można w miarę sensownego dla żonki. Jakieś klamkomanetki?

Chyba że wyczaić na allegro manetki alivio za około 40 plna, ale te są na 8 a ona ma kasetę 7, ale z tym chyba nei powinno byc problemu?

Jacek

a co powiecie3 na SH Revo Shift? droższe tylko pare zeta, albo coś takiego : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79634061 - co to jest Acera?

Jacek

Napisano

To co pokazałeś w linku jak dla mnie wogóle odpada. Kumpel ma taki i od tego czasu jestem zrazony do shimano i jego manetek z cynglami. 30zł to nie tak wiele ja bym kupił. Żona chyba niewyeksploatuje ich tak szybko jak my :wink:

Napisano

Mialem ostatnio podobny problem, ale w koncu zdecydowalem sie wydac pare zlotych wiecej i kupilem Alivio! Kasete mam Altusa 7 rzedowa, manetki Alivio Sl-MC20. Doradzono mi tez by kupic oddzielnie manetki i klamki do hamulców! Z poczatku bylem zdecywowane na podobne manetki, ale jak pomyslalem o glebach i upadkach (oby jak najmniej ) to doszedlem do wniosku ze latwiej mi bedzie kupic oddzielnie manetki i klamki niz kupowac klamkomanetki!

Napisano

Hmmmm, z tego co piszesz to MRX dla żony wystarczą w zupełności. Sam ich kidyś używałem w zestawieniu z przerzutkami STX i chodziły świetnie.

Napisano

Ziomek ale Sl-MC20 są do kasety na 8 a ja potrzebuję na 7. Też się nad tym zastanwiałem. Można wychaczyć na allegro manetki alivio (komplet) za około 40 pln.