magnus Napisano 10 Stycznia 2006 Napisano 10 Stycznia 2006 http://allegro.pl/show_item.php?item=80985774 zastanawiam sie nad kupnem tej oponki do streetu, wage w necie obadałem - 750 gram, czyli jak na taka oponke to fajno, czy nada sie do streetu? jak ze snejkami? mocny bok? Pozdrawiam nikt nie mial przypadkiem tej oponki? dobra zamówiłem 2 sztuki tych oponek, zrecenzuje je za pare dni
Alvaren Napisano 11 Stycznia 2006 Napisano 11 Stycznia 2006 Ja miałem ale 1,9 ogólnie to kompletnie nie na asfalt zaliczyłem 2 gleby na asfalcie przeez ten badziew nie mówiąc co w deszczu się działo na szutrze tez miałem glebe bo za szybko wjechałem w zakęt i potem wybierałem sobie kamyczki z nogi i łokcia ODRAZU MÓWIE w rozmiarze 2,35 może innaczej się sprawować
magnus Napisano 16 Stycznia 2006 Autor Napisano 16 Stycznia 2006 No to tak: Oponka z wyglądu bardzo fajna. Swoją szerokość (2,35) zachowuje w rzeczywistości. Na asfalcie ogromnie hałasuje (jak traktor:P) opory są średnie, idzie przełknąć (jestem przyzwyczajony do semi-slickow). Przyczeponosc na sniegu - super - dzieki kwadratowym klockom bieznika. A za to na lodzie totalna porażka, przednie koło mi latało jak chciało o tyle juz nie wspominajac. Na asfalcie oponka wgryza sie w podłoże i jest po prostu POEZJA. Za to wystarczy troszke piasku (w okresie zimowym piasek na betonie to normalka) i juz robi sie slisko. Sciany boczne sa bardzo mocne, zero dobic i snejków. Ogólnie Polecam oponke do streetu.
Alvaren Napisano 20 Stycznia 2006 Napisano 20 Stycznia 2006 Hmmm widocznie 2,3 troche lepiej sie trzyma ale tylko na asfalcie i to wtedy jak nie bierzesz otsro zakrętów ogólnie myśle ze to oponka na suchy teren: asfalt i polne dróżki ale nie na piach i błoto i wogóle mokre warunki. U mnie widziałem ze używaja ją do streetu i nic wiecej.......
Marc1n Napisano 21 Stycznia 2006 Napisano 21 Stycznia 2006 A ja jeździłem na komplecie 2,0" przód i 2,35" tył. Na asfalcie oraz na piachu, ale takim twardym, jak jest na dirtach. Trzymala się oponka bardzo dobrze. Niższe ciśnienie z tyłu powodowało, że rower przy manualu się tak mocno na boki nie bujał. Ale patrząc na sam bieżniek już wiem - to nie jest sprzet do lasu, bo tam nie ma co się wgryźć w ziemie...
magnus Napisano 21 Stycznia 2006 Autor Napisano 21 Stycznia 2006 no bo ta oponka nie jest do lasu tylko na asfalcik, typowy street i bardzo dobrze sobie z tym radzi, osatnio widzialem nawet paru trialowców śmigających na tych oponkach!
Azariel Napisano 21 Stycznia 2006 Napisano 21 Stycznia 2006 moge powiedziec tylko tyle, ze wsrod okolicznych streetowcow opona ta cieszy sie duzym wzieciem i wszyscy chwala...
Jakuben Napisano 21 Stycznia 2006 Napisano 21 Stycznia 2006 typowy street No nie do końca taki typowy... Jak bym miał cos kasy to bym sobie kupił tą oponke bo jest naprawde fajna.Jedyne co w nich jest nie tak to szybko zdzierajacy sie bierznik:/ ,ale za ta cene warto //edit: Przed chwilka kupilem tego maxxisa na allegro i mam nadzieje ze bedzie długo mi służył
MarcinN Napisano 21 Stycznia 2006 Napisano 21 Stycznia 2006 Szybko się zdziera? To trochę dziwne, bo ma gumę 60-tkę, czyli twardą, zresztą zależy jak kto jeździ, ja też ją kupiłem na allegro , ale na przód pójdzie, więc może nie będzie tak źle. Moim zdaniem ma najzaistszy bieżnik jeśli chodzi o wygląd i tak mi się spodobał, że musiałem kupić Pozdrawiam.
Jakuben Napisano 22 Stycznia 2006 Napisano 22 Stycznia 2006 Z tego co wiem to TPI dotyczny scianki opony a nie twardosc materiału z jakiego została wykonana:)Pojeździmy zobaczymy
magnus Napisano 22 Stycznia 2006 Autor Napisano 22 Stycznia 2006 ja na niej juz parenascie dni smigam, tez na allegro zamówiłem i jest elegancko, i tez slyszałem o tym że szybko bieznik sie zaokrąglą. Jak na razie mialem pare dobic na progach podczas skakania i nic sie nie dzieje, zero przebić. Polecam
MarcinN Napisano 22 Stycznia 2006 Napisano 22 Stycznia 2006 A jak dla mnie TPI oznacza rodzaj materiału, bo np Tioga white tiger pro ma 40 i jest miękka, dobrze się trzyma, ale szybko ściera podczas gdy zwykły WT ma 60(z tego co pamiętam). Wiesz co? Może niech ktoś jeszcze się wypowie i rozwikła ten problem Pozdrawiam.
Alvaren Napisano 23 Stycznia 2006 Napisano 23 Stycznia 2006 A własnie jesli chodzi o ścieranie się tej gumki to też masakra niby ona na asfalt ale ostro hamując szybko pozbędziesz się bieżnika ............
Gość Gość Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 Ja mam pewne obiekcje !! kupiłem ją sobie na gwiazdke (też ten model z allegro) z 2 razy na dworzu byłem,a wczoraj patrze i z przodu mi popękała!! Nie wiem może dlatego że mam wąską obręcz z przodu (mavic x 221) ale sie rozczarowałem
MarcinN Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 Ja mam pewne obiekcje !! kupiłem ją sobie na gwiazdke (też ten model z allegro) z 2 razy na dworzu byłem,a wczoraj patrze i z przodu mi popękała!! Nie wiem może dlatego że mam wąską obręcz z przodu (mavic x 221) ale sie rozczarowałem Nie jestem pewien, ale guma podczas zmian temperatury nie zawsze sobie radzi, więc jeśli np. jeździłeś na zimnie wróciłeś do domu i postawiłeś rower przy kaloryferze to coś się mogło stać. Chociaż guma w oponach powinna być mocniejsza. Pozdrawiam.
Jakuben Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 Moje "3 słowa" co do opony.W zimowych warunkach wogóle sie nie sprawdza.Nie raz przy skrecaniu zaliczyłbym glebe gdybym sie nie podparł nogą,co wczesniej nie wystepowało tak czesto.Nie moge od niej wymagac super przyczepnosci,bo jednak to nie jest opona na zime tylko na szuter.Poczekam na suchą pore i zoabczymy jak sie sprawdzi.
magnus Napisano 5 Lutego 2006 Autor Napisano 5 Lutego 2006 @Jakuben mam to samo, przednie koło wyjezdza spodemnie na bok , a tylnie ślizga sie też strasznie(mówie o warunkach zimowych) ale jak tylko wjezdzam na suche miejsce to jest poezja:) ale zobaczymy dokladnie jak pogoda bedzie lepsza.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.