santino861 Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Panowie mam rower takie cuś Uploaded with ImageShack.us stał jakieś 2 lata nie ruszany, ale jako że benzyna drożeje i samochód sie rozwalił, nie pozostaje nic innego jak brać sie za niego. a więc jestem zielony... Po czym to ma jeździć: 70%asfalt 20%chodniki/krawężniki/ścieżki rowerowe i 10% lekki teren Dystans jaki chce pokonywać to 50km dziennie, nie liczy sie tak bardzo masa w sensie ultra lekkość, to po prostu ma być solidne, lekko sie kręcić i jechać Aktualnie rower nie działa: miał bicie na tylnim kole góra/dół, koleś mówi że niby opona, no to bach opona brand new china sh*t(teren-asfalt bo modni jesteśmy) cieńsza od poprzedniej zupełnie terenowej kuśki. Przy wymianie zauważyłem żę sama obręcz ma bicie z tym że nie jest to aż taka tragedia jak była, bo można powiedzieć że podskakiwałem jadac Ok do rzeczy bo czytać sie nie bedzie chciało. Spasowałem, talkowałem 2atm jakies mazidlo na rant felgi że niby sie wpasuje lepiej czy cuś. Trasa 50km, jest nieźle 55min 25km, ale we łbie ciagle mi siedzi że tam jest tylko 2atm, wiec biore i pompuje po powrocie na 4atm +/-. Nastepnego dnia rano kapeć patrze na to koło i se myśle.... nieee no kur.. ja tak jeździć nie bede. Z przodu kapeć po 2 dniach a rower tylko stał w miejscu nawet nie był przestawiany. Panowie bo urlop mi sie kończy a jak rower mi zrobi sru to bede płakał. Potrzebuje koła 26" najlepiej kompletne i żeby to sie nie koślawiło i jeździło, bo to co miałem do tej pory to budżetówka, niby na fulu a jak plastelina. Ile zamierzam wydać: jak to przecietny polak.... najlepiej nic a na poważnie mam sentyment do tej ramy bo kupiłem ten rower za własne pieniadze jak chodzilem do gimnazujm cho cho cho lat temu i kosztowal mnie 600 zl, a wtedy to było wiecej niż najniższa krajowa:P ps. rama jest mała i krótka ale jak już mówiłem na razie zostaje to mówiłem ja jarząbek. Panowie jakbyście mogli zaproponować jakieś warianty tych kółek 1 po taniości ale jeździ i s