johny19911022 Napisano 19 Czerwca 2011 Napisano 19 Czerwca 2011 Witam. Mam następujący problem. Po pewnym czasie mój amorek przestał działać (całkowicie!!). Zauważyłem na jednej z goleni ślady oleju. Podejżewam że jest to wina uszczelek jednak kompletnie nie wiem jak się zabrać do naprawy mojego amortyzatora. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak się go rozbiera i jaki olej trzeba by było do niego wlać no i oczywiście ile tego oleju?
p3m0 Napisano 19 Czerwca 2011 Napisano 19 Czerwca 2011 jak na gwarancji to serwis , jeżeli nie masz zielonego pojęcia to nie ruszaj
Czajnik Napisano 19 Czerwca 2011 Napisano 19 Czerwca 2011 witam tutaj masz jak przeprowadzić serwis DART
johny19911022 Napisano 19 Czerwca 2011 Autor Napisano 19 Czerwca 2011 W razie wu to nie mam juz gwarancji Bardzo fajna instrukcja ale szkoda że po angielsku. ma może ktoś to samo tylko w polskiej wersji?
johny19911022 Napisano 20 Czerwca 2011 Autor Napisano 20 Czerwca 2011 Odnośnika co sądzicie o tym?? Jest to dobry sposób czy macie jakieś zastrzeżenia do niego?
johny19911022 Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Napisano 23 Czerwca 2011 A o co chodzi z tymi specyfikacjami olejów np wt5 lub wt15?? Czy jeśli dałbym jakiś inny to by się coś stało a jeśli tak to co??
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.