Skocz do zawartości

[Rower] Początek z dirtem

10pirotechnik

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam , jestem tu nowy . Postanowiłem rozpocząć przygodę z dirtem . Więc postanowiłem kupić sobie odpowiedni rower

Tak na początek pomyślałem kupić sobie Kross sign ds , ale z tego co czytałem na forach widzę że amortyzator jest do Bani - Launch 130mm

Podobno jest lepsza wersja 100mm (ale rzadsza ) . Z tym rowerkiem doradzili mi koledzy bo oni też się tym bawią ;D ( z 5 ,3 jeździ na krosach sign ds)

Może ktoś z was ma lepszą propozycje co do roweru ( jakiś inny model) . Mój budżet to tak około do 1500 zł .

Na razie jestem początkujący i nie potrzeba mi nie wiadomo jakiego roweru ;p

Moja masa - 45kg

wzrost- 164cm

Proszę o jakąś rade itp .

Pozdrawiam i z góry dziękuje .

post-139713-0-18496900-1304414170_thumb.jpg

Napisano

Sign to typowy funbike czyli rower do wszystkiego i niczego. Jeśli masz 1500zł na rower to są zdecydowanie lepsze propozycje. Z nowych masz Holy, Romet Butterfly czy Prodigy 9,81. Ale i tak rozsądniej będzie kupić używkę bo za tą cenę masz naprawde fajne sprzęty.

Napisano

Kross to nie za dobry wybór ;/

Jak chcesz nowego to albo NS Holy albo Romet Butterfly , chociaż używany rower byłby rozsądniejszy bo na lepszych częściach na pewno kupi sie używkę ;)

Pozdrawiam Piotrek ! :D

Napisano

pietrosss napisałeś dosłownie to co Bombell ;|

10pirotechnik

Ja też właśnie kupuje rower do dirtu i za 1100zł + przesyłke biorę Octane One na częściach NSa i Dartmoora.

W takim budżecie jak napisałeś na allegro masz sporo fajnych używanych rowerów, poszukaj jakiegoś, jak Ci się jakiś spodoba wklej tutaj link do aukcji i podpowiemy czy warto czy nie. ;)

Napisano

no racje mają koledzy, ze można za taką kaskę znaleźć coś fajnego używanego ;)

przeglądaj aukcje i wklejaj tutaj to coś podpowiemy :)

a jak bardzo Ci sie sign podoba to mam właśnie na sprzedaż - przerobiony bardziej pod dirt ;)

Zarchiwizowany