adkam12 Napisano 2 Marca 2011 Napisano 2 Marca 2011 Witam ostatnio (w leci ) poszly mi przerzutki dokladnie przelotka w przerzutkach Shimano tourney A wiec przeszkadza mi ta przelotka : http://allefree.pl/galleries/222222/medium/photo1.jpg Poniewaz tak i siak kiedy mi sie urwie jak kupie nowe przerzutki I moje pytanie jest czy moge kupic jakis zamiennik z inna przelotka na 7 biegow ? I czy musze kupowac cos do tego oprocz przerzutek?(linke i pancerz tak i siak musze kupic) Z gory dzieki! Jestem zielony w tych sprawach jak cos:) Cena do 60 zl
Mod Team Franio Napisano 2 Marca 2011 Mod Team Napisano 2 Marca 2011 Nie bardzo wiem co masz na myśli pisząc o "przelotce". Na zdjęciu jest cała przerzutka. Do 50zł możesz kupić Shimano Acerę, która będzie kompatybilna z twoim 7 rzędowym wolnobiegiem bądź kasetą.
stefan2810 Napisano 2 Marca 2011 Napisano 2 Marca 2011 Może chodzi Ci o "wózek"??? zobacz tu ---> http://www.forumrowerowe.org/topic/41729-regulacja-przerzutki-tylnej/ Jak to wózek to nie uda Ci się go chyba wymienić. Lecz nie wiem do końca i chyba w ogole ciężko dostać coś takiego. Możesz oczywiście kupić nową przerzutkę, za tą cenę polecam ---> http://allegro.pl/przerzutka-tyl-shimano-alivio-rd-m410-czarna-sgs-i1482221728.html Nie będzie to wymagać zmiany linek. Jeżeli ciągle w przerzutkach urywa Ci się ta "przelotka" (mam na myśli oczywiście wózek), wkręca Ci się w szprychy lub łańcuch spada z tylnych zębatek to masz źle wyregulowaną przerzutkę. Wyregulujesz ją odpowiednio co nie jest trudne i będzie Ci służyć przez wiele lat. O regulacji możesz znaleźć tu na forum.