Skocz do zawartości

[do 2000 zl] rower do streetu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

jestem początkujący i jezdze w streecie do wiosny potrzebuję nowego roweru prosze o pomoc

zdacydowalem sie na kupno zkladanego uzywanego roweru lub kupienie roweru ns bikes holy 2

mam kilka propozycji

octane one void 3,0

ns bikes traffic

ns bikes holy 2

ns bikes suburban 09

ns bikes holy

capital

ns bith

prodigy

prosze o pomoc we wyborze i z góry dzięki

POZDRO drapaka

P.S waże 65 kg i mam ok. 165 cm wzrostu

Napisano

Mimo, że o rowerach steetowych nie mam zbytnio pojęcia to poradził bym Ci nowego ns holy 2(bo ten ma być nowy prawda?). W tym stylu jazdy rowery nie mają lekko i jak nie wiesz kto i jak na nim jeździł to chyba lepiej nie ryzykować kupowania używanego. A i jeszcze przy twojej wadze odradzałbym kupowanie roweru z boomberem, mój kumpel ma takiego(ns core 3) i kloc z niego niesamowity a pracuje beznadziejnie. Już lepszy będzie sztywny widelec bo rower będzie lżejszy.

Napisano

Prodigy 9.81 odradzam, Duro się szybko rozpadnie. Octane One dobry, ale negocjowałbym cenę troszkę. Holy 2 dobry, skłaniałbym się ku niemu. Suburban też dobry ale ma strasznie klockowate obręcze. Ns Holy fajny, jeśli chcesz mieć amora z przodu to skłaniałbym się ku niemu, jeśli nie to Holy 2. Ns Bitch też dobra propozycja w dobrej cenie. Co do traffica to się nie wypowiadam.

Wg mnie to najbardziej warte uwagi :

Holy (używka)

Holy 2

Bitch z Pike

Mogę się mylić, poczekaj na wypowiedzi innych. :) Jeśli nie boisz się brać używki :thumbsup:

btw. Rafi105 amor z NS Core 3 to amor do dirtu, on nie ma wybierać każdej dziury tylko tłumić lądowania, a to że kloc z niego to inna sprawa.

Napisano