drapaka Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 witam jestem początkujący i jezdze w streecie do wiosny potrzebuję nowego roweru prosze o pomoc zdacydowalem sie na kupno zkladanego uzywanego roweru lub kupienie roweru ns bikes holy 2 mam kilka propozycji octane one void 3,0 ns bikes traffic ns bikes holy 2 ns bikes suburban 09 ns bikes holy capital ns bith prodigy prosze o pomoc we wyborze i z góry dzięki POZDRO drapaka P.S waże 65 kg i mam ok. 165 cm wzrostu
Rafi105 Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Mimo, że o rowerach steetowych nie mam zbytnio pojęcia to poradził bym Ci nowego ns holy 2(bo ten ma być nowy prawda?). W tym stylu jazdy rowery nie mają lekko i jak nie wiesz kto i jak na nim jeździł to chyba lepiej nie ryzykować kupowania używanego. A i jeszcze przy twojej wadze odradzałbym kupowanie roweru z boomberem, mój kumpel ma takiego(ns core 3) i kloc z niego niesamowity a pracuje beznadziejnie. Już lepszy będzie sztywny widelec bo rower będzie lżejszy.
Earl Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Prodigy 9.81 odradzam, Duro się szybko rozpadnie. Octane One dobry, ale negocjowałbym cenę troszkę. Holy 2 dobry, skłaniałbym się ku niemu. Suburban też dobry ale ma strasznie klockowate obręcze. Ns Holy fajny, jeśli chcesz mieć amora z przodu to skłaniałbym się ku niemu, jeśli nie to Holy 2. Ns Bitch też dobra propozycja w dobrej cenie. Co do traffica to się nie wypowiadam. Wg mnie to najbardziej warte uwagi : Holy (używka) Holy 2 Bitch z Pike Mogę się mylić, poczekaj na wypowiedzi innych. Jeśli nie boisz się brać używki btw. Rafi105 amor z NS Core 3 to amor do dirtu, on nie ma wybierać każdej dziury tylko tłumić lądowania, a to że kloc z niego to inna sprawa.