Cziken Napisano 25 Grudnia 2010 Napisano 25 Grudnia 2010 Witam, planuję zimą kupić sobie rower, licząc na to że wyjdzie troche taniej. Dysponuje kwotą ok 1500-1600 zł, ale jakby była super oferta z poza przedziału cenowego, moze byłoby z czego dołożyć. Rower używałbym często, po każdym terenie, asfalt, żwir, lesiste tereny itd. W każdy warunkach słońce deszcz śnieg, nie są mi straszne Dobrze by było gdyby rower był nowy, nie lubię "jeść po kimś" i z odbiorem w Warszawie. Najlepiej gwarancja na wszystko conajmniej 2-letnia. Jak coś sobie przypomne to będę uaktualniać temat na bieżąco. Mierzę 185 cm i ważę ok 80kg. Pozdrawiam
Cziken Napisano 26 Grudnia 2010 Autor Napisano 26 Grudnia 2010 Co byscie o tym powiedzieli ? http://allegro.pl/specialized-hardrock-disc-2010-tarczowki-idealny-i1368456298.html a co mozna sądzić o tym ? http://www.trybik.pl/go/_info/?id=1978 duzo lepszą ma specyfikacje od: http://www.trybik.pl/go/_info/?id=1977 ? http://www.trybik.pl/go/_info/?id=1181 a taki sprzęcik ? W ogole tej firmy do tej pory nie znałem. bądź taki http://www.trybik.pl/go/_info/?id=1367 To prawda że są problemy z serwisowaniem Gianta w Polsce ? a może dołożyc troche hajsu i zaufać marce jaką jest kross level a6 http://allegro.pl/kross-level-a6-full-shimano-lx-ostatni-raz-i1368696231.html
zwirek36 Napisano 26 Grudnia 2010 Napisano 26 Grudnia 2010 Witam Z tych wszystkich propozycji jakie podałeś najlepszy jest Kross Level A6. Jest na dobrym osprzęcie, z przodu masz amortyzator z którego będziesz zadowolony. Jednak jest to amortyzator powietrzny i będziesz musiał mieć pompkę żeby ustawić go pod siebie, ale za to oferuje o wiele lepszy dobór twardości amortyzatora pod użytkownika. Będziesz mógł go lepiej wyregulować. Są w nim dobre hamulce, ale V brake. Jeżeli będziesz chciał w przyszłości zamontować tarcze to będziesz musiał też zmienić piasty. Z rowerów które podałeś, a które są w Twoim zasięgu finansowym pomyślał bym nad: GT Avalanche 2.0 - ma ciekawą gwarancje, 5 lat na ramę i 2 na osprzęt co może sugerować, że rama powinna wytrzymać, ale ma gorszy osprzęt niż Kross, zaczynając od amortyzatora a kończąc na hamulcach. Giant Terrago 3 Disc - ma już hydrauliczne hamulce tarczowe, jedna amortyzator jest słabszy od Krossa podobnie jak w GT Reasumując wybrałbym Krossa jeżeli masz więcej pieniędzy i nie potrzebujesz hamulców tarczowych a zależy Ci na dobrym amortyzatorze. Jeżeli nie możesz dołożyć pieniędzy to kup Gianta i z czasem wymień amortyzator. Na koniec jeśli nie spieszy Ci się aż tak z zakupem to poczekaj, poszukaj na allegro bo czasem z "drugiej ręki" można dostać naprawdę fajny rower w rozsądnej kwocie. Pozdrawiam
szliri Napisano 26 Grudnia 2010 Napisano 26 Grudnia 2010 Powiem tak: Specialized - osprzęt na kiepskim poziomie, jest dobrym rozwiązaniem jeśli będziesz w przyszłości rozbudowywał rower Giant terrago disc- tutaj amortyzator i reszta osprzętu na lepszym poziomie , hamulce budżetowe alivio do jazdy rekreacyjnej będą ok, waga trochę przeraża Giant terrago - praktycznie to samo co spec tylko że jest na 8 biegów, reszta raczej podobna Gt - tutaj jest już lepiej, amortyzator bardziej przyjemny od sunturów , slx z tyłu z przodu troszkę gorzej , hamulce v brake w zupełności wystarczą, rama raczej porównywalna do poprzednich Jamis - najlepiej wypada pod względem osprzętu, amortyzator gorszy względem gt, waga 13,9 bez rewelacji Kross - tutaj można powiedzieć o rowerze z ciut wyższej półki względem poprzedników, amortyzator rs tora będzie prezentował dobrą prace, osprzęt lx obsługujący 9 biegów , korba i reszta napędu na dobrym poziomie Jeśli miał bym wybierać wziął bym krossa
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.