Skocz do zawartości

[1500-1800zł] mtb


Cziken

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, planuję zimą kupić sobie rower, licząc na to że wyjdzie troche taniej. Dysponuje kwotą ok 1500-1600 zł, ale jakby była super oferta z poza przedziału cenowego, moze byłoby z czego dołożyć.

 

Rower używałbym często, po każdym terenie, asfalt, żwir, lesiste tereny itd. W każdy warunkach słońce deszcz śnieg, nie są mi straszne :D

 

Dobrze by było gdyby rower był nowy, nie lubię "jeść po kimś" :thumbsup: i z odbiorem w Warszawie.

Najlepiej gwarancja na wszystko conajmniej 2-letnia.

Jak coś sobie przypomne to będę uaktualniać temat na bieżąco.

 

Mierzę 185 cm i ważę ok 80kg.

 

Pozdrawiam

Napisano

Co byscie o tym powiedzieli ?

http://allegro.pl/specialized-hardrock-disc-2010-tarczowki-idealny-i1368456298.html

 

 

a co mozna sądzić o tym ?

http://www.trybik.pl/go/_info/?id=1978

 

 

duzo lepszą ma specyfikacje od:

http://www.trybik.pl/go/_info/?id=1977

?

 

http://www.trybik.pl/go/_info/?id=1181

a taki sprzęcik ? W ogole tej firmy do tej pory nie znałem.

 

bądź taki

http://www.trybik.pl/go/_info/?id=1367

 

To prawda że są problemy z serwisowaniem Gianta w Polsce ?

 

a może dołożyc troche hajsu i zaufać marce jaką jest kross level a6

 

http://allegro.pl/kross-level-a6-full-shimano-lx-ostatni-raz-i1368696231.html

Napisano

Witam

 

Z tych wszystkich propozycji jakie podałeś najlepszy jest Kross Level A6.

Jest na dobrym osprzęcie, z przodu masz amortyzator z którego będziesz zadowolony. Jednak jest to amortyzator powietrzny i będziesz musiał mieć pompkę żeby ustawić go pod siebie, ale za to oferuje o wiele lepszy dobór twardości amortyzatora pod użytkownika. Będziesz mógł go lepiej wyregulować.

Są w nim dobre hamulce, ale V brake. Jeżeli będziesz chciał w przyszłości zamontować tarcze to będziesz musiał też zmienić piasty.

 

Z rowerów które podałeś, a które są w Twoim zasięgu finansowym pomyślał bym nad:

 

GT Avalanche 2.0 - ma ciekawą gwarancje, 5 lat na ramę i 2 na osprzęt co może sugerować, że rama powinna wytrzymać, ale ma gorszy osprzęt niż Kross, zaczynając od amortyzatora a kończąc na hamulcach.

 

Giant Terrago 3 Disc - ma już hydrauliczne hamulce tarczowe, jedna amortyzator jest słabszy od Krossa podobnie jak w GT

 

Reasumując wybrałbym Krossa jeżeli masz więcej pieniędzy i nie potrzebujesz hamulców tarczowych a zależy Ci na dobrym amortyzatorze.

Jeżeli nie możesz dołożyć pieniędzy to kup Gianta i z czasem wymień amortyzator.

 

Na koniec jeśli nie spieszy Ci się aż tak z zakupem to poczekaj, poszukaj na allegro bo czasem z "drugiej ręki" można dostać naprawdę fajny rower w rozsądnej kwocie.

 

Pozdrawiam

Napisano

Powiem tak:

Specialized - osprzęt na kiepskim poziomie, jest dobrym rozwiązaniem jeśli będziesz w przyszłości rozbudowywał rower

Giant terrago disc- tutaj amortyzator i reszta osprzętu na lepszym poziomie , hamulce budżetowe alivio do jazdy rekreacyjnej będą ok, waga trochę przeraża :thanks:

Giant terrago - praktycznie to samo co spec tylko że jest na 8 biegów, reszta raczej podobna

Gt - tutaj jest już lepiej, amortyzator bardziej przyjemny od sunturów :teehee: , slx z tyłu z przodu troszkę gorzej :icon_mrgreen: , hamulce v brake w zupełności wystarczą, rama raczej porównywalna do poprzednich

Jamis - najlepiej wypada pod względem osprzętu, amortyzator gorszy względem gt, waga 13,9 bez rewelacji

Kross - tutaj można powiedzieć o rowerze z ciut wyższej półki względem poprzedników, amortyzator rs tora będzie prezentował dobrą prace, osprzęt lx obsługujący 9 biegów , korba i reszta napędu na dobrym poziomie

Jeśli miał bym wybierać wziął bym krossa :thanks:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...