Pulse Napisano 8 Sierpnia 2010 Napisano 8 Sierpnia 2010 W zwiazku z malym wypadkiem lancuch zgial blat 44t korby. Nie wiem czy uda sie to wyprostowac. Wolalbym miec jakas alternatywe. Korba XT-m760 przebieg ~13500km, przy 10k km zmieniona srodkowa tarcza, kaseta oraz nowe lancuchy. Obecnie najbardziej zuzytym elementem jest duza tarcza korby 44t, dodatkowo jest pokrzywiona. Jakie blaty beda pasowac z tego co sie orientowalem to - XT-M760 44t czyli taki jak obecnie tyle ze cena powala 189zl - LX FC-M582 44t 73zl Z tego co sie orientuje to blat od XT-M770 nie bedzie pasowal dodatkowo dochodzi cena, nie wiem jak z SLX cena ok(95zl), pytanie czy warto dokladac w stosunku do LX. Najbardziej rozsadna wydaje sie zmiana na blat LX. Korba juz swoje przezyla i nie chce mi sie w nia inwestowac, chce zeby dzialalo wszystko poprawnie. Roznica w wadze miedzy blatem LX a XT minimalna. Wizualnie na korzysc XT, ale przezyje. Pytanie czy odczuje to zmiane, czy calosc bedzie chodzila zadowalajaco.
Pulse Napisano 17 Sierpnia 2010 Autor Napisano 17 Sierpnia 2010 zmienione na LX. Co prawda palak korby tez byl nieco krzywy (konkretnie jedno ucho), ale naprawiono mi to . Blat LX zalozony, wrazenia z jazdy jak najbardziej ok, cenowo duzo nizej niz XT.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.