PiPoLiNiO Napisano 8 Sierpnia 2010 Napisano 8 Sierpnia 2010 Witam Nie odbija mi blokada skoku w Recon SL. Nie jest to wina manetki ani linki i pancerza. Po wyjęciu linki na sucho jak przekręcę palcem za to niebieskie, to staje po chwili i nie cofa. Rozebrałem to cudo i mam tam chyba tłumik, a w nim ogólnie 3 sprężyny. Jedna na dole przykręcona śruba na imbus i 2 po otwarciu tłumika. I teraz pytanie, jak one mają być powsadzane? W tej śrubie na imbus jest dziura, czy końcówka sprężyny ma być w tej dziurze? Chyba nie, bo to się wcale nie rusza... Po otwarciu mam takie coś czarnego i od dołu wchodzą na to: niebieska pierdoła, na to sprężyna (tu nie idzie nic inaczej włożyć) no i na to długie czarne nachodzi taka dłuższa sprężyna z cypelkiem. Jest specjalny otwór na ten cypelek i tam też go umieściłem. Niby wszystko Ok, ale niestety blokada nie cofa... Jak ma być naciągnięta ta sprężyna? Może ktoś mógłby fotę zrobić? To ,,takie czarne coś" jest wewnątrz tego: http://www.bikeman.com/store/graphics/00000001/product_images/FK/FK7197.jpg
Gość Napisano 8 Sierpnia 2010 Napisano 8 Sierpnia 2010 Czytaj i baw sie w wyciaganie wnioskow - http://all-mountain.vot.pl/zdjecia/g25/index.html
PiPoLiNiO Napisano 8 Sierpnia 2010 Autor Napisano 8 Sierpnia 2010 Czytaj i baw sie w wyciaganie wnioskow - http://all-mountain.vot.pl/zdjecia/g25/index.html Widziałem to i co z tego? Ja mam co innego. Swoją drogą co to ma być za pomoc. Zarzucasz linkiem i tyle. Przeszukałem już forum i gdyby to było pomocne to bym tematu nie zakładał. Ja pytam o ułożenie sprężyny, a Ty mi dajesz link do innego tłumika z inną sprężyną.
PiPoLiNiO Napisano 9 Sierpnia 2010 Autor Napisano 9 Sierpnia 2010 Ogarnąłem temat sprężyny. Wraca już po odblokowaniu. Ale teraz jak zablokuje to amor się dalej ugina... Czy możliwe aby te parę mililitrów które osadziły sie na tym czymś przy wyjmowaniu spowodowały że się nie blokuje? Jeśli tak to jaki tam olej dolać? OK, temat do zamknięcia. Wszystko już działa.
TLEM Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Ogarnąłem temat sprężyny. Wraca już po odblokowaniu. Ale teraz jak zablokuje to amor się dalej ugina... Czy możliwe aby te parę mililitrów które osadziły sie na tym czymś przy wyjmowaniu spowodowały że się nie blokuje? Jeśli tak to jaki tam olej dolać? OK, temat do zamknięcia. Wszystko już działa. Przy okazji jak juz rozkminiałeś temat - blokada skoku w amorkach olejowych nie jest zerojedynkowa i zostaje pewien poziom skoku jednak czy można go regulować ? Oddałem rower do serwisu i teraz mam wrażenie ,że nie ma możliwości regulacji pokrętłem kompresji , zresztą ustali mi tak ,że możliwość przekrecenia pokrętła ma 90 stopni wcześniej było 180 stopni, gośc przez telefon powiedział ,że to nie ma znaczenia i wszystko jest OK . Jak Twoim zdaniem powinna zachowywać się regulacja przekręt na 180 stopni? i czy można regolować poziom kompresji dodam ,ze chodzi o amorek Roch Shox Tora SL Coil.
KchurtPMI Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 wg. mnie blokady w tańszych amorach to syf...
rybciasum Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 wg. mnie blokady w tańszych amorach to syf... recon czy tora to tańsze amorki ? to na czym Ty śmigasz ? DT swiss czy fox ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.