szwed69 Napisano 1 Lipca 2010 Napisano 1 Lipca 2010 Witam, poszukuję nowego suportu oraz korby która by pod niego pasowała. Chciałbym mieć 1 tarczę. Zrobiłbym to sam gdybym wiedział jaka jest specyfikacja mojej obecnej -,- http://esklep.intersport.pl/pl/product/48620/rower-giant-10-boulder-street-602040 Zawsze strasznie łańcuch lata przy każdej okazji - czy lepiej by było zamontować krótszy po tym całym zabiegu wymiany? czekam na wasze opinie :*
Miecho87 Napisano 2 Lipca 2010 Napisano 2 Lipca 2010 A co ma specyfikacja aktualnej korby i suportu, do tego co kupisz? Zwłaszcza jak chcesz na 1 blat. Liczy się tylko szerokość mufy suportowej, a ta ma 68 mm.
szwed69 Napisano 3 Lipca 2010 Autor Napisano 3 Lipca 2010 czyli wystarczy kupić szpanerską korbę pod ten suport i będzie śmigać ? np. taka http://www.allegro.pl/item1104362961_nowe_octane_d1_38t_dh_fr_4x_ss_mocne_wys_0.html bo ja raczej nie znam się na wyborze a chciałbym jak najlepiej żeby śmigać w streecie z kumplami i wiochy nie robić xP
Miecho87 Napisano 3 Lipca 2010 Napisano 3 Lipca 2010 poszukuję nowego suportu oraz korby która by pod niego pasowała. To chcesz też kupić nowy suport czy nie? Bo to dość znacznie zmienia postać rzeczy. No i tak generalnie to powodzenia w streecie na tym rowerze. Kup ubezpieczenie.
afly Napisano 3 Lipca 2010 Napisano 3 Lipca 2010 Odkręc śrubę od mocowania korby do suportu i sprawdź jakie jest mocowanie, jeżeli będzie na kwadrat to ta korba którą pokazałeś nie będzie pasować, bo do tej korby wymagane jest mocowanie na ISIS.
Artursx1 Napisano 3 Lipca 2010 Napisano 3 Lipca 2010 Tamta octane nawet sobie nie daje rady w DH a co mówić o streecie o_O . Z tego co wiem korby do streetu wyglądają tak http://www.allegro.pl/item1069811594_korba_3_czesciowa_dirt_dual_nowa_mocna_bsa_2010_r.html i takich szukaj , lub kup tą . Możesz też kupić Shimano Sainta ( starszego ) bardzo mocna korba .