Skocz do zawartości

[rower] Kross, Merida czy może Giant? Który najlepszy w perspektywnie późniejsego upgrade'owania?

Polian

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam spory problem z wyborem roweru. Będzie to mój pierwszy poważny ,,sprzęt'', więc nie chce żeby to był szmelc, pomimo mojego niezbyt wysokiego budżetu... Na chwile obecną granica to ~1000zł. Zastanawiam się głownie nad nowymi rowerami, takimi jak Kross Hexagon v6, czy może jakaś Merida bądź giant? Może jednak lepiej dozbierać na Krossa level a2 albo Unibike Evolution? Rower chce użytkować "przez lata" a wiadomo że to łączy sie z jego "ulepszaniem" co jakiś czas. Dlatego me pytanie czy nie lepiej inwestować w rower z ramą znanej firmy(co nie znaczy dobrej zapewne;). Jako, że jestem w zasadzie zielony to nie mam pojęcia co począć, rower będzie używany praktycznie codziennie w dojazdach do pracy i na uczelnie(~15/20km), czasem jakieś wycieczki po lesie, ale raczej nie żadne wielkie skoki. Mam nadzieję że ktoś będzie mógł mi coś poradzić:D

Pozdrawiam!

Ps. To co czytałem w przyklejonym temacie o rowerach nie do końca mi pomogło dlatego założyłem ten temat, mam nadzieję że mod go zaraz nie zamknie :)

Napisano

Mając chęci na późniejszą rozbudowę, dozbieraj właśnie do podanych rowerów {A2 / Evo}, w których większośc osprzętu po kilku latach i tak zmienisz, a zostanie ci o wiele lepsza ramka niż np w hexagonie.

Możesz poszukać też używki jakiejś znanej firmy np Cube albo Trek albo Specialized, tylko że fundusz jest mały i ciężko w sumie za tą kasę coś upolować.

Opcja 2- Skoro rower będzie używany w dojazdach np na uczelnię to jest możliwość, że teraz kupisz jakiś rower, a za te 2-3 lata uzbierasz te 2 tysiące na coś lepszego i będziesz miał 2 rowery.

Szkoda ryzykować drogiego bika, jeżeli się zostawia rower w miejscu tzw. niepilnowanym.

Napisano