Arkadius88 Napisano 3 Kwietnia 2009 Napisano 3 Kwietnia 2009 Witam wszystkich na wstępie Przyszedł chyba wreszcie czas na napisanie czegoś na temat sprzętu który od 3 sezonów ujeżdżam A więc zaczynając od początku było to tak: w lipcu 2006 roku (z uwagi na przypływ gotówki po 18-tce ) zdecydowałem się na zakup pierwszego w życiu sprzętu który można bez obaw nazwać ROWEREM. Miotałem się po różnych sklepach rowerowych i już prawie zdecydowany byłem na Leader Foxa kiedy okazało się że w zaznajomionym sklepie rozpoczęła się wyprzedaż modeli 2006 z kolekcji GF. Niewiele myśląc wsiadłem w samochód i pojechałem Dysponowałem funduszem 1200zł i to miał być limit nie do przekroczenia, jednak po pierwszych oględzinach modelu Wahoo zdecydowałem się że biorę albo jego albo nic Po zapożyczeniu się u ojca na kwotę 400zł wyjechałem zadowolony nowym rowerem. Jeździło się fantastycznie, nie było porównania ze starym, ciężkim klockiem o jakże wdzięcznej nazwie "American Star". Tak prezentował się mój nowy nabytek na samym początku na jednej z pierwszych wycieczek. Pierwsze wrażenia były fantastyczne, ale jak to w życiu bywa im więcej masz tym więcej chcesz mieć.. No i tym sposobem stopniowo zaczęły się wymiany. To opony, to hamulce, to klamki, manetki, kierownica i wiele wiele innych na amorze kończąc Rower "składał" się długo bo nie stać mnie na zakup nowiutkich części za Bóg wie jaką kwotę także szukałem okazji I myślę że bez wahania mogę zaryzykować stwierdzenie że się w pełni UDAŁO Rower powstał stosunkowo tanim kosztem ale jak na mój gust jest złożony z rozsądkiem z dobrej klasy komponentów Ze "starego" Wahoo zostały... hmm... koła, sztyca, zacisk, rama, korba oraz podkładki dystansowe Część z tych rzeczy jeszcze się zmieni ale dopiero jak wysłużą swoje Obecna specyfikacja wygląda następująco: Rama: Gary Fisher Wahoo (17,5") Amortyzator: RockShox Recon 351 Solo Air + poploc Koła: Bontrager Camino Piasty: Shimano RM60-8 Opony: Continental Travel Contact 26x1.75 | Bontrager Jones XR 26x2.25 (zależnie od terenu) Dętki: Michelin C4 Airstop Butyl Pedały: Shimano PD-M520 Korba: Shimano MC09 42/32/22 Kaseta: Shimano LX Łańcuch: Shimano HG-73 (LX) Przerzutka Przód - Shimano XT Przerzutka Tył - Shimano LX Manetki: Shimano Deore Hamulce przód/tył: Avid SD7 Sztyca: Bontrager Sport Siodełko: San Marco SKN Mostek: Ritchey WCS 110mm (31.8) Kierownica: Truvativ Team (31.8) Reszty drobnych podzespołów takich jak stery, pancerze, zacisk itp. nie podaję bo są takie jakie były oryginalnie i z czasem zostaną wymienione na coś sensownego Dzisiaj została zamontowana manetka blokady skoku i na ten sezon rower przejeździ najprawdopodobniej w obecnej konfiguracji (no chyba że nie przyzwyczaję się do SKN'a lub trafi się jakaś okazja na koła czy korbę ^^). A teraz kilka zdjęć poglądowych stanu obecnego (robione dzisiaj) Każda konstruktywna opinia mile widziana Co jeszcze zmienić, co zmodyfikować? Pozdrawiam Arek
Ciastkorz Napisano 3 Kwietnia 2009 Napisano 3 Kwietnia 2009 Bardzo ładny, myślę że tutaj nie ma co zmieniać Rower ładnie stonowany i części odpowiednio dobrane. Z czasem jak okazję wyłapiesz to koła i korba, jak mówiłeś. Wtedy to już będzie mega! P.S Kiedy jakaś jazda wspólna :] ?
Arkadius88 Napisano 3 Kwietnia 2009 Autor Napisano 3 Kwietnia 2009 Przez święta jestem wolny ;p I będę z pewnością KM'y nabijał ^^ Wszystko złożone i gotowe do jazdy Jeszcze tylko ciężko zastanawiam się nad wymianą wszystkich linek i pancerzy... Ale to może na koniec sezonu.
Arkadius88 Napisano 4 Kwietnia 2009 Autor Napisano 4 Kwietnia 2009 Przy okazji jakie tanie i dobre pancerze i linki polecacie? Bo jak będę miał jakiś przypływ gotówki to może... ;>
Arkadius88 Napisano 8 Kwietnia 2009 Autor Napisano 8 Kwietnia 2009 Zważyłem rower chałupniczymi metodami (wchodzenia na wagę bez i z rowerem) i wyszło mi całe 12,7kg... nie wiem czy taka waga jest możliwa przy tych częściach O.o A może... Cóż, strasznie dużo.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.