Skocz do zawartości

[rama] octane one void -skladam rower do street/dirt

deathmask89

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mysle nad zlozeniem roweru do street'u, okazjonalnie do dirtu, na ramie OCTANE ONE VOID, kola 26", nie wiem czy amor z przodu czy sztywniak? Jakie hamulce i czy z przodu i z tylu? Przerzutka jako napinacz?

Znalazlby sie ktos tak mily i napisal mi wszystkie komponenty jakie proponuje, jakie bylby dobre itp. Przypomne, ze jestem totalnym laikiem i przydalaby mi sie bardzo czyjas pomoc w zlozeniu roweru :confused:

Z gory wielki dzieki za pomoc.

Napisano

Amor czy sztywny widelec zalezy od tego na czym się lepiej czujesz,no amor zawsze będzie lepszy niż sztywniak ale znowu to wiaże sie z większym wydatkiem,do streetu wystarczy mieć jeden hamulec(najlepiej na tył),ja tak samo jeżdziłem na takiej ramie na streece.Jeżlei czegos niewiesz albo chcesz wiekszej pomocy to pisz:GG:7586365

Napisano

Przy takiej kwocie lepiej bierz gotowego. Metro jest dobrą prozpozycją za przyzwoitą cenę.

Amor będzie lepszy na początek, bo wybacza błędy.

Co do rozmiaru kół - to juz Twoja decyzja. Niedawno była 'moda' na 24", ale od jakiegoś czasu 26" też się pojawiają coraz częściej.

A rozmiar ramy - najlepiej napisz ile masz wzrostu.

Napisano

Myślę, że przy Twoim wzroście lepiej 26" koła, a ramkę ciężko bedzie znaleźć większą. Najlepiej jakbyś mógł przymierzyć się do takiego roweru. Chociaż z drugiej strony wyżsi ludzie śmigają na takich ramach i nie narzekają :)

I jak tylko street to lepiej bez przerzutki (mniej do uszkodzenia i nie bedą potrzebne zmiany przełożen), ale jeśli zamierzasz czasem jeszcze gdzies pojechać czy dojechać, to może central 2.

Napisano