fabio Napisano 10 Sierpnia 2008 Napisano 10 Sierpnia 2008 Witam. Od roku walczę Sportsterem P2 Scott'a. Rower idzie jak burza z tym ... ze tylko na asfalcie. Poza nim, bezdroża, wertepy, las... daje się we znaki słaby amor oraz cienkie opony. Jako, że jestem laikiem w temacie składania, przeróbek itp. zwracam się do Was z prośbą o rozpiskę jeżeli takowa w ogóle jest możliwa, części... które należało by wymienić aby można było jako-tako śmigać w terenie. Był bym bardzo zadowolony kiedy koniecznością okazałoby się wymienienie samych kół z grubszymi oponami, ( wtedy w zależności czy jadę w teren czy na asfalt zakładam tylko stosowne koła)... lecz znając życie pewnie tak "nieinwazyjnie" się nie obędzie i jedna sprawa pociągnie za sobą kolejną... Chciałbym poznać Wasze zdanie w tym temacie. Tu jest link do specyfikacji oraz samego roweru : http://www.scott.pl/lato/product.php?uid=80 Ps. Kupno drugiego roweru raczej nie wchodzi w grę, chyba że ... Dzięki z góry za pomoc... Pozdr.
Huhu Napisano 10 Sierpnia 2008 Napisano 10 Sierpnia 2008 generalnie to mało opłacalny biznes uterenowainie crossówki. Jesli mieszkasz w pagórkowatym terenie to chyba w ogóle sensu nie ma. Dużo zalezy od tego jakie opony mozesz do niego wsadzic. Szerokich crossowych za bardzo nie ma, a jak sa to sa bardzo cięzkie. Z kolei Opony 29" będą pewnie za szeroki no i cena zaczyna się od 100 zł/sztuka + drugie koła to się robi spory wydatek. Amartyzator najtanszy taki by działał w jeździe terenowej kosztuje 750zł i do niedawna nie było go u dystrybutora i zapewne nadal nie ma. Inną sprawą jest geometria. Crossowa niekoniecznie jest najlepsza w terenie. Podsumowując. Kiedyś z crossa też próbowałem zrobi rower terenowy małym kosztem i na końcu wyszło na to, ze kupiłem 29era
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.