Skocz do zawartości

[light-bike] problem z rejestracją


GdyniaBiker

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wiem już co robić...

Wcześniej się zarejestrowałem na light-bike.com - w ciągu paru tygodni nie doszedł mail aktywujący (mam konto na onecie).

Założyłem skrytkę pocztową na gmailu i wp, założyłem nowe profile na LB, ale chociaż powstały, nie doszło najwyraźniej do wysłania maila aktywującego, bo wyskoczyl jakiś błąd, to się powtarzało przy kilku próbach, muszę za każdym razem założyć nowy profil, bo poprzedni już istnieje, ale korzystać z niego nie mogę.

W ten sposób light-bike.com jest dla mnie niedostępne :)

Macie jakiś pomysł? Kontakt do admina LB, może by mi jakoś inaczej aktywował konto..?

Napisano

Ten ostatni pomysł jest zdecydowanie najsensowniejszy :) .

Raczej nie sądzę, żeby ktokolwiek z tego forum był w stanie ci pomóc - chyba, że admin LB przypadkiem tu wpadnie i przeczyta twój post :)

Pozdrówko przekierowujące :)

Napisano

Eciu - No właśne, tylko nie mogąc zalogować się na tamtym forum nie mam też kontaktu do żadnego admina ;)

A ktoś z Was pewnie miałby do takowego dostęp, jeśłi bywa na LB...

FiFi - Nie, nie mogę się zalogować, po rejestracji trzeba typowo aktywować konto, dla informacji:

Konto użytkownika: gdyniabiker nie jest aktywne.

Na podany adres e-mail: mikolaj.k@poczta.onet.pl został wysłany klucz aktywacyjny, proszę sprawdzić pocztę. E-mail zostaje wysłany odrazu po rejestracji, w skrajnych przypadkach dostarczenie może potrwać kilka godzin.

 

Na szczęście problem się rozwiązuje, ponieważ Kusak (wielkie dzięki!) poratował mnie swoim kontem ;)

Napisano

Cholera, mam dokładnie ten sam problem. Moje 2 "mejle" na wp i o2 czekają już od ponad miesiąca na link aktywacyjny. Myślałem iż zamknęli "rekrutację" czy coś, ale jak widać nie tylko ja mam taki problem.

 

Pozdrawiam

Napisano

Niech ktoś, komu wreszcie się uda, założy tam wątek i opisze swoje problemy. Admin LB powinien się tą sprawą zająć.

Pozdrówko interwencyjne B)

Napisano

No więc zanim Kusak wspaniałomyślnie udostępnił mi swoje konto, napisałem do nich poprzez sklep, do którego dostęp jest bez logowania...

Aktywowali moje konto ręcznie, jeśli komuś zależy na pośpiechu, proponuję skontaktować się tak samo.

Jak się okazuje, mają już świadomość istnienia problemu i chyba zajmą się tym szybko :rolleyes:

Chociaż swoją drogą pierwszą próbę rejestracji podjąłem chyba z 2 miechy temu :D więc...

 

Nowe info od LB:

"Rzecz się ma tak, że kont nie trzeba aktywować via email, ponieważ konta są

aktywne od chwili rejestracji, a owy komunikat o błędzie jest wielce mylący."

Stoi to jednakże w sprzeczności z faktem, że moje konto nie było aktywne i musieli je aktywować...

Domyślam się, że z nowo założonymi kontami nie ma problemu :P To tyle ode mnie :)

Napisano

Działa :( Faktycznie wyskakuje jakiś błąd:

Błąd Ogólny

 

Ran into problems sending Mail. Response: 535 Incorrect authentication data

 

Ale po zalogowaniu działa. Alleluja.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...