Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Chcę zakupić pierwsze u-locki w karierze i potrzebuję porady od praktyków. Mamy spore elektryczne fulle Bergamont E-trailster 130  o przekroju ramy w miejscu montowania baterii 100x90mm i szerokości poprzecznej górnej ramy średnio 70mm. 

Najbardziej odpowiadałby mi zakup Liteloka X1 z rozmiarem wewnętrznym 19,8x10mm i ewentualnie mogę się skusić na prawie o połowę droższego X1 Plus o wymiarach 25,5 x 10mm. Wiem, że nie obejmę nimi tylnego koła 29 cali z rurą podsiodłową i pozostają mi do kotwienia raczej wyłącznie elementy ramy pod kierownicą, górnej i ewentualnie połączenia górnej i podsiodłowej. 

Kieruję pytanie do praktyków, używających z natury szerszych rowerów elektrycznych, czy warto szarpać się finansowo na dłuższe zamkniecie dla lepszego komfortu czy Wasza praktyka wskazuje, że w 20cm da się temat spokojnie ogarnąć na stojakach rowerowych, lub innych miejscach w przestrzeni publicznej?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...