soulafein Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Witam. Niedawno naprawiałem Recon 351 Solo Air z damperem Motion Control na koła 26 i wszystko poszło sprawnie, wg manuali i filmików. Aktualnie nabyłem używany amor Recon Gold TK Solo Air z damperem Turnkey na koła 26. Na zdjęciu widoczny numer seryjny, czyli wychodzi, że to rocznik 2012 (?!) Ściągnąłem manuale do rocznika 2011 i 2013, ale do 2012 nie mogłem dostać. Więc podpowiedźcie, który manuał do jakiego roku będzie odpowiedni. Używał Sram Butter, oleje 5t i 15t Rockshoxa wg instrukcji. Z komorą powietrzną wydaje się, że sobie poradziłem, choć mimo napompowania do niskich ciśnień to dość twardo chodzi, aż się boję jak napompuje pod moją wagę (>100kg). I chyba nie wykorzystuje całego skoku 100mm. Natomiast nie umiem dojść do ładu z komorą dampera. W podręcznikach na rok 2011 i 2013 ilość oleju do komory opisana jest jako 133 ml. Natomiast jak wlewam taką ilość to nie mogę włożyć tłumika Turnkey. Dopiero odlanie 15-20 ml powodu, że mogę zamknąć komorę. Rebound działa, bo jak kręcę dolnym pokręłem to jest różnica w szybkości. Nie działa za to "usztywnianie" i będę jeszcze patrzył dalej. Natomiast nie wiem co myśleć o ilości oleju i i braku możliwości zamknięcia dampera przy 133ml oleju. Czy mam rozbierać tego Turnkey i próbować czyścić od wewnątrz? A może poszukać dampera Motion Control i wymienić... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.