Smrek Napisano 30 Maja Napisano 30 Maja Cześć. Mam do wyboru dwa rowery. W jednym zamontowana jest przerzutka tylna Sram GX Eagle AXS™ Transmission, 12-Speed, Electronic Shifting System a w drugim Sram X0 Eagle AXS™ Transmission, 12-Speed, Electronic Shifting System. Którą wybrać?Pomijam cenę, chodzi mi o jakość oraz późniejsze koszty eksploatacji czy są duże różnice? Pozdrawiam Cytuj
marcin_ostrów Napisano 30 Maja Napisano 30 Maja Jakie koszty eksploatacji przy przerzutce ? Ale gxa bym unikał. Mają inaczej ułożoną baterie , wilgoć zostaje pod baterią i korodują piny . Cytuj
Smrek Napisano 30 Maja Autor Napisano 30 Maja Cytat Jakie koszty eksploatacji przy przerzutce ? Chodziło mi o koszty wymiany kasety, łańcucha, serwisu... X0 wiadomo, są droższe ale czy lepsze od GX? Cytuj
marcin_ostrów Napisano 30 Maja Napisano 30 Maja Nikt Ci nie zabroni zamontowac kasety i lancucha gx . Poza tym sprawdź specyfikacje , bo to że rower ma przerzutke x0 nie oznacza że reszta to też x0. Cytuj
Smrek Napisano 30 Maja Autor Napisano 30 Maja To ten rower: https://www.cube.eu/pl-pl/cube-stereo-hybrid-one44-hpc-at-800-carbon-n-gold/802800 Cytuj
marcin_ostrów Napisano 30 Maja Napisano 30 Maja No , czyli stary numer , przerzutka X0 ( bo to widać ) a reszta GX Cytuj
Smrek Napisano 31 Maja Autor Napisano 31 Maja No niestety... W tańszym już jest przerzutka GX https://www.cube.eu/pl-pl/cube-stereo-hybrid-one44-hpc-tm-800-dustyolive-n-gold/802700 Brać ten droższy czy tańszy? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.