mariooo_87 Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu Witam wszystkich! Z racji, iż widzę, że marka ta jest mało w Polsce popularna, a w mojej ocenie warta zainteresowania, postanowiłem sobie Wam ją przybliżyć w formie mini-recenzji. Na początku zaznaczę, że jest to europejska marka (produkcja w Czechach), także rowery łapią się na potencjalny program dotacji "Mój rower elektryczny" (o tym czy ten program dojdzie do skutku czy też nie, nie chcę tutaj dyskutować). Jestem użytkownikiem modelu e-MTB - e-Largo 9.8-L (hardtail). Zdecydowałem się na jego zakup ze względu na dobry stosunek osprzętu do ceny. Rower kupiłem stacjonarnie w Czechach (ze względu na sporo niższe ceny niż w Polsce tych samych modeli), w sieci rowerowej BikeMax (www.bikemax.cz). Zapłaciłem za niego w lutym 2025r. niecałe 8000zł. Zdecydowałem się na model katalogowy z 2024r. z silnikiem Bafang M510 (250W mocy nominalnej, 95Nm). Modele na ten rok były już wyposażone w silniki Panasonic, o którym niewiele wtedy wiedziałem. Trochę specyfikacji: - silnik centralny Bafang M510 - 250W mocy nominalnej, 95Nm, z czujnikiem nacisku - bateria 36V 25Ah - 900Wh na ogniwach Samsunga + ładowarka 4A (ładowanie do pełna w 4h) - napęd SRAM 1x12 SX + mechanizm korbowy SRAM X-SYNC 2 - hamulce tarczowe hydrauliczne SHIMANO Deore BR-MT410 - amortyzator powietrzny ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air, skok 100 mm, blokowany - opony SCHWALBE Smart Sam 29 x 2,35 - siodełko Selle ROYAL Za mną już 1200km pełnej satysfakcji jazdy. W tym dwa wypady w Beskid Śląski po szlakach górskich. Rower jest dobrze i solidnie spasowany. Silnik pracuje cicho i płynnie wspomaga. Jeździłem prędzej na silniku Boscha oraz Shimano, i ten Bafang naprawdę nie ma sobie nic do zarzucenia. Stawia niskie opory przy wyłączonym wspomaganiu. Posiada funkcję Walk Asisst 2,5km/h. Sterownik na szynie CAN pozwala na komunikację z oprogramowaniem Beest i duże możliwości modyfikacji pracy silnika. Możliwe również odblokowanie do prędkości 32km/h bez Speedboxa. Serwis bez problemu dostępny w każdym większym mieście. Hamulce bardzo skuteczne. Rower posiada 5 trybów wspomagania. Na plus duży, wyraźny, kolorowy wyświetlacz z funkcją automatycznej regulacji jasności i możliwością strumieniowania na wyświetlacz nawigacji z aplikacji BafangGO. Przy mojej wadze (66kg) w maksymalnym trybie wspomagania zrobiłem 120km i zostało jeszcze 35% baterii (trasa szutry/asfalt, woj. śląskie - więc raz z górki, a raz pod górkę). W trybie ECO zrobiłbym spokojnie ponad 200km. Z mojej strony serdecznie polecam osobom, które szukają czegoś w dobrym stosunku jakość/cena i nie jest dla nich problemem zakup poza granicą Polski. Po 300km musiałem wykonać przegląd gwarancyjny w sklepie, w którym się zakupiłem rower w celu podbicia karty gwarancyjnej. Kolejne serwisy mogę robić już w dowolnym miejscu. W razie pytań służę pomocą :) Pozdrawiam! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.