Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!

Z racji, iż widzę, że marka ta jest mało w Polsce popularna, a w mojej ocenie warta zainteresowania, postanowiłem sobie Wam ją przybliżyć w formie mini-recenzji.

Na początku zaznaczę, że jest to europejska marka (produkcja w Czechach), także rowery łapią się na potencjalny program dotacji "Mój rower elektryczny" (o tym czy ten program dojdzie do skutku czy też nie, nie chcę tutaj dyskutować).

Jestem użytkownikiem modelu e-MTB - e-Largo 9.8-L (hardtail). Zdecydowałem się na jego zakup ze względu na dobry stosunek osprzętu do ceny. Rower kupiłem stacjonarnie w Czechach (ze względu na sporo niższe ceny niż w Polsce tych samych modeli), w sieci rowerowej BikeMax (www.bikemax.cz). Zapłaciłem za niego w lutym 2025r. niecałe 8000zł.
Zdecydowałem się na model katalogowy z 2024r. z silnikiem Bafang M510 (250W mocy nominalnej, 95Nm). Modele na ten rok były już wyposażone w silniki Panasonic, o którym niewiele wtedy wiedziałem.

Trochę specyfikacji:
- silnik centralny Bafang M510 - 250W mocy nominalnej, 95Nm, z czujnikiem nacisku
- bateria 36V 25Ah - 900Wh na ogniwach Samsunga + ładowarka 4A (ładowanie do pełna w 4h)
- napęd SRAM 1x12 SX + mechanizm korbowy SRAM X-SYNC 2
- hamulce tarczowe hydrauliczne SHIMANO Deore BR-MT410
- amortyzator powietrzny ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air, skok 100 mm, blokowany
- opony SCHWALBE Smart Sam 29 x 2,35
- siodełko Selle ROYAL

Za mną już 1200km pełnej satysfakcji jazdy. W tym dwa wypady w Beskid Śląski po szlakach górskich. Rower jest dobrze i solidnie spasowany. Silnik pracuje cicho i płynnie wspomaga. Jeździłem prędzej na silniku Boscha oraz Shimano, i ten Bafang naprawdę nie ma sobie nic do zarzucenia. Stawia niskie opory przy wyłączonym wspomaganiu. Posiada funkcję Walk Asisst 2,5km/h. Sterownik na szynie CAN pozwala na komunikację z oprogramowaniem Beest i duże możliwości modyfikacji pracy silnika. Możliwe również odblokowanie do prędkości 32km/h bez Speedboxa. Serwis bez problemu dostępny w każdym większym mieście. Hamulce bardzo skuteczne. Rower posiada 5 trybów wspomagania. Na plus duży, wyraźny, kolorowy wyświetlacz z funkcją automatycznej regulacji jasności i możliwością strumieniowania na wyświetlacz nawigacji z aplikacji BafangGO. Przy mojej wadze (66kg) w maksymalnym trybie wspomagania zrobiłem 120km i zostało jeszcze 35% baterii (trasa szutry/asfalt, woj. śląskie - więc raz z górki, a raz pod górkę). W trybie ECO zrobiłbym spokojnie ponad 200km.

Z mojej strony serdecznie polecam osobom, które szukają czegoś w dobrym stosunku jakość/cena i nie jest dla nich problemem zakup poza granicą Polski. Po 300km musiałem wykonać przegląd gwarancyjny w sklepie, w którym się zakupiłem rower w celu podbicia karty gwarancyjnej. Kolejne serwisy mogę robić już w dowolnym miejscu.

W razie pytań służę pomocą :) Pozdrawiam!

1.png

2.jpeg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...