Skocz do zawartości

[Napęd] Silnik serii Shimano DU-6100, błąd E010 po w013


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam 4 letni rower (10.000km) Kalkhoff endeavour 5 z osprzętem E6100. Od nowości w ciągu tych 4 lat od czasu do czasu (nazwałbym b. rzadko) wyskakiwał błąd w013 (błąd inicjalizacji czujnika momentu, bez naciskania pedałów w czasie włączania roweru!), który dał się usuwać resetem zasilania. Teraz wyskoczył znów, ale po kilku próbach resetu, pojawił się na stałe błąd E010 - błąd systemowy związany z tym czujnikiem momentu. Rower działa w trybie "Walk", ale po przejściu z OFF na jakikolwiek tryb jazdy i naciśnięciu pedałów, pojawia się E010. Serwis autoryzowany się poddał i zacząłem szukać nowego silnika, wymiana u nich 3300zł!!!

Mam pytania:

1. czy ktoś walczył z takim komunikatem?

2. czy gdybym kupił sam nowy silnik (2400zł) da się on w pełni skonfigurować (kąt silnika, średnica koła i inne) dostępnym programem Shimano E-Projects, czy coś takiego z interfejsem komunikacyjnym SM-DUE10, czy jest potrzebne jakieś oprogramowanie serwisowe?

3. Co to jest właściwie ten "kąt silnika"?

Pozdrawiam 

PS Oprogramowanie pomyślnie zaktualizowane.

obraz_viber_2023-03-17_20-15-43-075.jpg

obraz_viber_2023-03-17_20-18-02-418.jpg

Edytowane przez grzegorz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...