Skocz do zawartości

[10000 zł] Szosa do triathlonu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Poszukuję uniwersalnego roweru szosowego, na którym będę mógł regularnie trenować, wyjechać z nim w góry i 2-3 razy do roku wystartować w triathlonie (początkowo olimpijski, ale chciałbym zrobić 1/2 ironmana). W odwiedzonych profesjonalnych sklepach polecano mi rowery, które mają na stanie bądź takie, na których mają najwyższą marżę (tak mi się wydaje). Wszystkie które oglądałem posiadały karbonową ramę, tarczowe hamulce i były na osprzęcie shimano 105. Nie jestem profesjonalistą ale staram się zawsze poprawiać swoje czasy i chciałbym aby rower był na tyle dobry aby posłużył mi na 3-4 sezony... może później pomyślę nad zakupem typowego triathlonowego sprzętu. Fajnie gdyby istniała możliwość zamontowania lemondki i zamiany sztycy na triathlonową. Na pewno chcę aby rower był wyposażony w hamulce tarczowe. Nie mam jakiś wymagań co do marki czy pochodzenia roweru. Dobrze gdyby dało się go jednak kiedyś sprzedać. Mój wzrost to 173. 

Z góry dziękuję za sugestie. 

Napisano

Poprostu wybierz sobie jakis normalny rower szosowy. W tym budzecie nie powinienes miec problemow zeby taki rower mial standardowa, okragla sztyce i normalna kierownice, do ktorej zalozysz lemondke.

Napisano

Może źle sformułowałem pytanie. 

Czy możecie wskazać mi propozycje roweru, który przy założonym budżecie będzie posiadał najlepsze parametry (materiał, osprzęt, koła itp.)? Czy iść np. w stronę Kross Vento - polska marka z dobrym osprzętem, czy może szukać czegoś z dożywotnią gwarancją na ramę jak Orbea Orca? Na co najlepiej zwrócić uwagę?

Napisano

To akurat jest czesc zadania domowego, ktora musisz sam odrobic. Przegladnij siec, wrzuc pare propozycji. Na co masz zwrocic uwage? Budzet jusz masz ustalony, zacznij od chociazby rowerow ktore ci sie najbardziej podobaja. Potem mozna podyskutowac o technicznych aspektach.

Zarchiwizowany