tomchiz Napisano 27 Kwietnia 2019 Napisano 27 Kwietnia 2019 Witam Proszę o pomoc w wyborze roweru crossowego do 2700zł. Jestem amatorem jeśli chodzi o osprzęt rowerowy. Rower użytkowałbym głównie w weekendy/dni wolne od pracy (asfalt, ścieżki leśne i polne) rekreacyjnie. Mam 170cm i 72kg. Wybrałem kilka modeli, które mi się podobają: Giant Roam 2 disc 2019 Merida Crossway 100 Kross Evado 5.0 Trek Fx2 disc Trek DualSport 2 Proszę o pomoc w wyborze i o opinie na temat wyżej wymienionych modeli i o alternatywne propozycje. Z góry dziękuję za odpowiedzi
Pablo59 Napisano 27 Kwietnia 2019 Napisano 27 Kwietnia 2019 Zmniejsz rozpiętość cenową - i przejrzyj odpowiednie wątki ... Zmierz długość nogi, bo ten parametr rzutuje na wielkość ramy (co często ogranicza wybór)
tomchiz Napisano 27 Kwietnia 2019 Autor Napisano 27 Kwietnia 2019 47 minut temu, Pablo59 napisał: Zmniejsz rozpiętość cenową - i przejrzyj odpowiednie wątki ... Zmierz długość nogi, bo ten parametr rzutuje na wielkość ramy (co często ogranicza wybór) Dziękuję za odpowiedź Przeglądałem inne wątki, niestety nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi Oglądałem kilka recenzji na Yt i wybrałem kilka modeli i prosiłbym o wskazanie "najlepszego" lub wskazanie alternatyw. Mogę sprecyzować cenę powiedzmy górna granica 2400-2700 zł. Mierzyli mnie w sklepie rowerowym wyszło im ok.19 cali(dł. nogi 76cm). Przymierzałem się do Gianta Roam 2 disc rozm. M i był w porządku.