Skocz do zawartości

[2000-2700] Rower crossowy- pomoc w wyborze

tomchiz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Proszę o pomoc w wyborze roweru crossowego do 2700zł. Jestem amatorem jeśli chodzi o osprzęt rowerowy. Rower użytkowałbym głównie w weekendy/dni wolne od pracy (asfalt, ścieżki leśne i polne) rekreacyjnie. Mam 170cm i 72kg. Wybrałem kilka modeli, które mi się podobają:

Giant Roam 2 disc 2019

Merida Crossway 100

Kross Evado 5.0

Trek Fx2 disc

Trek DualSport 2

Proszę o pomoc w wyborze i o opinie na temat wyżej wymienionych modeli i o alternatywne propozycje.

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

Napisano

Zmniejsz rozpiętość cenową :)  - i przejrzyj odpowiednie wątki ...

Zmierz długość nogi, bo ten parametr rzutuje na wielkość ramy (co często ogranicza wybór)

Napisano
47 minut temu, Pablo59 napisał:

Zmniejsz rozpiętość cenową :)  - i przejrzyj odpowiednie wątki ...

Zmierz długość nogi, bo ten parametr rzutuje na wielkość ramy (co często ogranicza wybór)

Dziękuję za odpowiedź

Przeglądałem inne wątki, niestety nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi :( Oglądałem kilka recenzji na Yt i wybrałem kilka modeli i prosiłbym o wskazanie "najlepszego" lub wskazanie alternatyw. Mogę sprecyzować cenę powiedzmy górna granica 2400-2700 zł.

Mierzyli mnie w sklepie rowerowym wyszło im ok.19 cali(dł. nogi 76cm). Przymierzałem się do  Gianta Roam 2 disc rozm. M i był w porządku.  

Napisano

Tomchiz zerknij na RockRidera 560 z Decathlonu. Rower ma taperowaną główkę, lepszy amortyzator i moim zdaniem lepszy napęd od modeli które wymieniłeś wyżej. Hamulce są trochę słabe w tym modelu, ale można je będzie później wymienić na coś wydajniejszego. Cena mieści się w twoim budżecie. Chyba jeszcze można dokonać zakupu na raty 10 x 0%.

Specyfikację znajdziesz na stronie sklepu. Ja się zastanawiam nad wersją RockRider 560s (wersja full) - jestem amatorem i do zabawy w lesie, jazdy po mieście i kilku zjazdów w roku powinno wystarczyć. 

Pozdrawiam

Zarchiwizowany