Skocz do zawartości

[do około 2000 zł] crossowy

kij31

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

planuję kupić rower uniwersalny do jazdy głównie w mieście i niezbyt wymagającym terenie więc chyba crossowy.

Byłem w trzech sklepach i każdy sprzedawca radził co innego, więc mętlik w głowie mam niesamowity.

Budżet do około 2000 zł. 172 cm wzrostu, 74 kg wagi.

Z racji tego, że kompletnie nie znam się na rowerach to tylko wiemienię marki tych, które widziałem i podobały mi się wizualnie: kross evado 3.0 i 4.0, giant ale nie pamiętam jaki mi model pokazywali, specialized crossrail hydraulic disc - ale ten trochę powyżej budżetu i jakiś romet ale ten za to średnio mi się podobał wizualnie. Jak oceniacie te rowery? Czy warto rozejrzeć się za czymś innym?

Napisano

Jeśli dobrze poszukasz to możesz utargowac ciekawy rower w stali i 9biegach ze stajni Marina http://halarowerowa.pl/marin-muirwoods-29er-p635.html nie ma co bać się prostego widelca, wiele razy było tu dyskutowane co warto brać w budżecie w amortyzatorach. 

To co wrzuciłes to klasyczne crossy tylko różnią się firmą na ramie. Ogólnie jak zauważyłeś sprzętowo podobne kwestia wizualna. Kross jest najbardziej popularny, (evado 3ma najsłabsze wg mnie hamulce) niektórzy cenią ramy specjalized. (tez się ceni z wzajemnoscia) Możesz w internecie poszukać Northec caledon db al też 9biegowy z amortyzatorem. Pamiętaj że to ceny "wyjściowe" i warto negocjować bo tak to trochę jak po bułki się idzie :) dają za tyle wyciagasz i płacisz. 

Napisano

Tak przeglądając oferty sklepów widzę, że w podobnej cenie rowery górskie mają lepszy osprzęt i zastanawiam się czy nie warto byłoby rozważyć rower górski, cieńsze koło zawsze można do niego włożyć jakby była potrzeba. Czy jest w tym sens?

Napisano
2 godziny temu, kij31 napisał:

w podobnej cenie rowery górskie mają lepszy osprzęt