Skocz do zawartości

[Do 4500zl] na bardzo ciezki sztokholmowski skalisty teren

Kowi147

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Ostatnio kupilem z dziewczyna po rowerze. Ona jakiegos HT btwin a ja uzywke skladana na ramie GIANT xtc team cos tam... z amortyzatorem sl judy. I ogolnie mielismy jezdzic po szosach ale jak wjechalem w teren/lasy to juz tak nie moge wyjechac(milosc od pierwszego...:P). Kobita placze ze z nia nie jezdze ale co poradze? Sila wyzsza.

Do rzeczy!

Jestem zielony z rowerow. Cos tam poczytalem ale jednak rada ludzi z forum musi byc:p

Potrzebuje cos na bardzo ciezki teren? Nie wiem czy "bardzo" dobrze definiuje skaly korzenie i jeszcze raz skaly. Lubie zjezdzac i podjezdzac (podjezdzam za wszelka cene). Czytalem ze po pierwsze full w tej cenie to porazka a po drugie jak lubie podjazdy to bedzie bardzo ciezko bo buja i waga itd...

Mam 2 pytania

1. Co byscie mi polecili ?

Chetnie kupie w polsce ale jesli macie chec to prosze spojzec na te 2 strony i z tego cos polecic do 10000kr.:-)

http://www.cykelkraft.se/

https://m.bikester.se/cyklar.html

Latwo sie polapac nieznajac jezyka.

2. Teraz jezdze na tym starym giancie z geometria napewna nie sportowa i w dosc kiepskim stanie. Czy odczuje kolosalna roznice po przesiadce na cos wspolczesnego?

Chcialbym byc swiadkiem burzliwej dyskusji:). Dzieki i pozdrawiam

Napisano

Niestety musisz zdecydować co chcesz robić na tym rowerze i co to dla Ciebie ciężki teren, Ty możesz myśleć, że to nie wiadomo jaki "hardkor" a ktoś inny na składaku to przeleci :whistling: Na pewno jak full to tylko używka a HT coś fajnego dostaniesz w tej kwocie.Sszukaj na sztywnej osi przód i tył. Reszta po rozwinięciu tematu. Napisz może gdzie mieszkasz i jeździsz to pewnie znajdzie się ktoś kto zna te tereny.

Napisano