Skocz do zawartości

[Gravel/przełaj] używany 1700-2300zł


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

Mieszkam na Południu Polski ( Beskid żywiecki,Śląski) szukam roweru do dość dynamicznej a zaraz komfortowej jazdy (kilku godzinnej). Głównie po nawierzchni asfaltowej. obecnie jeszcze na rowerze cross/treking . Chciałbym się przerzucić na gravel/przełaj co polecacie w tej cenie? 

 

Wrzucam poniżej linki, które mnie zaciekawiły. Proszę o ustosunkowanie się do nich :) Czekam na wasze propozycje. 

 

https://www.olx.pl/oferta/rower-szosowy-przelajowy-gravel-tiagra-4700-siga-vuelta-CID767-IDlQRNu.html#26af2b2429

 

https://www.olx.pl/oferta/accent-cx-one-rozmiar-l-CID767-IDnCqag.html#ab3ff8bf3b

 

 

https://www.olx.pl/oferta/focus-mares-ax-przelajowy-CID767-IDnzVUE.html#ee92fd0ecb

 

Pozdro.

Napisano

Pozdro z okolic ;). Na Kujawy byś jechał po tego Accenta? ;) 

 

Imho z tych focus(na accenta nie patrzyłem chyba że faktycznie chcesz po niego 500km jechać), baranek jest imho przydatny, po prostu więcej pozycji na kierownicy, a ten Siga wygląda jakbym miał raczej ramę crossową niż szosową, zresztą nawet rozmiaru nie podał, więc jaki jest sens?

 

Jak będzie zbyt sportowa pozycja na Focusie zawsze możesz pokombinować z krótszym mostkiem o dużym wzniosie.  

Napisano

Hej,

na blogu Rowerowe Porady (chyba na kanale na YT) Łukasz testował:

https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-100-id_8377732.html?gclid=EAIaIQobChMI2on5pOKp1QIViMmyCh1_vAnmEAQYASABEgJQ_fD_BwE

 

Ponoć fajny sprzęt w niskiej cenie. Co ciekawe wyższe modele Tribana mają opis "do regularnej jazdy rowerem szosowym, po równinach i w górach" zaś ten 100 :" do odkrywania rowerowej turystyki szosowej, na asfalcie i drogach gruntowych." - ciekawe czym się różnią (pewnie widelcami - 100 ma stalowy) , że 100 łapie się pod "gravela" a reszta jako "szosa"

Napisano

Testował, ale to jest bieda rower z zacofanymi rozwiązaniami, nie ma co porównywać do tego focusa. Zapewne różnią się też oponami.

Napisano

Pozdro z okolic ;). Na Kujawy byś jechał po tego Accenta? ;)

 

Imho z tych focus(na accenta nie patrzyłem chyba że faktycznie chcesz po niego 500km jechać), baranek jest imho przydatny, po prostu więcej pozycji na kierownicy, a ten Siga wygląda jakbym miał raczej ramę crossową niż szosową, zresztą nawet rozmiaru nie podał, więc jaki jest sens?

 

Jak będzie zbyt sportowa pozycja na Focusie zawsze możesz pokombinować z krótszym mostkiem o dużym wzniosie.  

 

Wczoraj jeszcze wisiała oferta accenta gdzieś z okolic tak tylko wrzuciłem ten model do porównania może jeszcze jakaś oferta się pojawi w najbliższym czasie ogólnie nie mam ciśnienia, że już na dziś potrzebuje rower wole chwilę poczekać i kupić coś z czego naprawdę będę zadowlony.

 

tutaj jest nówka z 2 letnią gwarancją.

 

https://www.olx.pl/oferta/rower-przelajowy-accent-cx-one-2017-najtaniej-CID767-IDlhzRC.html#840c07afb8

 

 

SIGA też wydaje mi się, że to jest jakiś dosyć stary model także raczej odpada.

 

Ten FOCUS najbardziej wpadł mi w oko ale zastanawiam się czy rama L 58 cm nie będzie po prostu dla mnie za duża przy wzroście 180 cm.

 

 

@jaruone widziałem tego Btwina na żywo w decathlonie i naprawdę szału nie robi. Ale dzięki za propozycje:)

Napisano

Wygląda spoko, podjedź, sprawdź czy wsio działa jak trzeba, podpytaj czy ma jakieś papiery(co by się w jumanego nie mieszać), przejedź się, sprawdź czy Ci wygodnie i można brać.

Napisano

Na allegrosie ktos sprzedaje Charge plug 4 za 2tys. Jak rozmiar "L" by Ci pasowal to .. calkiem fajny rower.


Rekomendowany wzrost dla L to 178-186cm


Przy nodze 78-85cm.

Napisano

Mam rodzinkę w Londynie, także ewentualnie do nich mógłbym zamówić rower a oni odesłali by mi go do Polski, o ile w ogóle opłaca się w takie coś bawić i w ciemno brać rower.

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Napisano

Polecałam dzisiaj już na forum komuś tego Fuji. Wolałabym osobiście karbon i dobrze zestopniowane 8 biegów(korba 2rzedowa)  + taper niż to co w Marinie. Ten Fuji bardziej zadziorny i uniwersalny mi się wydaje. Marin przy nim to takie spokojne wozidełko do pracy i trochę w weekend poszpanować po ścieżkach parku  ^_^

Napisano

Zmieniając opony na 32c w Tribanie 540, bo słyszałem ze takie maksymalnie tam się zmieszczą da się z niego zrobić bardziej gravela? Czy jednak takie opony za wąskie na bardziej zróżnicowany teren?

Napisano

teoretycznie możesz tak to ująć chociaż one występują na szerszych bądź większym balonie(patrz Ronin np). Tak wąskie z agresywniejszym bieżnikiem to raczej podtytuł- przełaj. 

Jesli planujesz jeździć po korzeniach czy kopnym piachu to możne cię to rozczarować. Kamyki drobne- szuter, ubite drogi- tak. 

(chociaż pragnę uspokoić zapewne niektórych że tak- dadzą radę  :yes: - też jeździłam i na 'baloniastym' przywozicie 28mm w szosie i po lesie niejeden raz, ale umówmy się komfort do bani) 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...