Skocz do zawartości

[do 2000] fitness/urban/hybryda

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam zamiar przesiąść sie z auta na rower. Dojezdzac do pracy i wybierac sie w jakies tam trasy. Chce zacząć jezdzic coraz więcej i więcej.

Do pracy mam w jedna stronę około 9km , droga to asfalt lub asfalt i kosta. Droga partycznie po za miastem, chciałbym jezdzix szybko. A w wolnym czasie chciałbym pojeździć typu cel 50km potem moze 75km trasa itd. A jak wejdzie mi to w krew to zobaczymy. Aktualnie zacząłem jezdzic trase do pracy ale mam za maly sprzęt kola 26 i rama na 165 a sam mam 182cm. Wiec szukam czego juz pod siebie. Chciałbym cos lekkiego szybkiego ale z w miare wygodna pozycją, teraz na tym na małym gracie przejezdzam 20km i mam mrowienie w rekach.

Oglądałem w sklepie kross seto ale i wpadł mi w oko na necie btwin triban 520 fb. Jestem zielony tyle co wiem to ze triban lżejszy a seto ma tarczówki. Chyba ze macie cos lepszefo w cenie do 2000zl max. 1800zl mozna juz wyrwac seto i tribana.

Bardzo bym prosil o pomoc co wybrać i czym sie kierować.

Napisano

Skoro oglądałeś Seto, to spójrz też na Krossa Pulso 1. Powinien być do wyrwania w porównywalnej cenie do Seto.

Ja się kiedyś wahałem nad jednym oraz drugim i raczej skłaniałem się ku Pulso (przede wszystkim jest lżejszy).

A swoją drogą tak po taniości, to może zajrzyj też na stronę Decathlona i zobacz Tribana 100. Rower niekosztowny, nadający się do jazdy w mieście, terenie oraz po szosie.

Być może złapiesz bakcyla również na tradycyjną szosę, to wtedy będziesz miał więcej pieniędzy na następny rower i stary na dojazd do pracy  :icon_cool:

Napisano