Girion Napisano 6 Czerwca 2017 Napisano 6 Czerwca 2017 Cześć, Chcę zrobić prezent Żonie w postaci nowego roweru. Prześledziłem kilka podobnych wątków, jednak postanowiłem założyć osobny, gdyż każde wymagania są nieco inne. Oto, czym chciałbym kierować się przy zakupie: - stosunkowo niska waga - zdaję sobie sprawę, że za tę kasę może nie poszalejemy, ale rower będzie targany przez kobietę po schodach na drugie piętro, więc jest to dość ważny parametr. - przeznaczenie - głównie miasto oraz raczej mało wymagające leśne/parkowe ścieżki. Zakładam, że w razie potrzeby zawsze można dokupić lekki plastikowy błotnik, bagażnik i dynamo swoje ważą, więc obejdzie się bez nich. - wygląd - dla kobiety (choć nie tylko ) ważna sprawa. Generalnie podobają się modele w stylu Kross Trans Atlantic czy Kross Evado. - osprzęt - nie będę świrował, że znam się na rzeczy - nie znam się. Jak najlepszy w danej cenie przy spełnieniu powyższych wymagań. - wzrost przyszłej posiadaczki roweru - około 169cm. - cena - okolice 1500 zł. Zwróciłem uwagę m.in. na wspomniany Kross Evado i Liv/Giant Alight 3 (bez amortyzatora, co pewnie też obniży wagę), ale tak jak wspominałem - jestem laikiem w sprawach rowerowych, więc nie chcę kupować niczego w ciemno. W związku z powyższym proszę o pomoc i z góry dzięki.
Pablo59 Napisano 6 Czerwca 2017 Napisano 6 Czerwca 2017 Przesadzasz, że wymagania nieco inne niż w bliźniaczych wątkach, zwłaszcza że wyglądają na nie do końca sprecyzowane - jeden z tych ":co sie podobajo" to trekking, drugi to crossowy; to jaką finalnie pozycję żona preferuje? (o tę na siodełku pytam) - rama ma być damska, czy męska ? Jak damska to rury proste czy łagodnie gięte ? - rozumiem że jak lekki to bez "amortyzowanego" widelca i bez hamulców tarczowych?