osiasty Napisano 5 Maja 2017 Napisano 5 Maja 2017 Witam Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem kellysa spidera 30. Rower kupiłem okazjonalnie używany wręcz w idealnym stanie ale... Przejechałem troche na nim w terenie (po lesie) i wydaje mi się żę przerzutki sa kiepskie. Przede wszystkim to suport ma już luz a nie miał. Ogólnie dobrze mi się na nim jeździ jedyne co to mi nie pasują te przerzutki, są mało precyzyjne strzelają jak zmieniam przy podjazdach tak jak by sie miało coś urwać. Kaseta i łańcuch nowe założyłem... Zastanawiam się czy opłaca sie wymienić napęd na jakiś inny np deore lub sram ? Czy piastę tez muszę zmieniać, manetki itd ? Jestem na razie laikiem w tym temacie wiec prosił bym o poradę
Ychu Napisano 5 Maja 2017 Napisano 5 Maja 2017 Z tego co widzę to masz napęd na kasecie , więc możesz włożyć do 10 rzędów do tyłu. Jak zmieniasz przełożenia jadąc pod górkę to nic dziwnego że wszystko strzela. Przy zmianie przełożenia należy odpuścić nacisk na korbe. Jadąc w górę czasem ciężko , ale cóż - odpuszczasz, redukcja i but dalej [emoji14] do 9 i 10 s pptrsebujesz nowych mametek. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
osiasty Napisano 5 Maja 2017 Autor Napisano 5 Maja 2017 Dziękuję za odpowiedz. Odpuszczam oczywiście ale i tak to kiepsko działa mimo wszystko brakuje tej precyzji i szybkości zmiany. Przejechałem się na kolegi mongoose, ma z tylu XT no to kurde przepaść.... Czyli kaseta 9-10 wchodzi to ok,(znajomy mowil ze musze wymienic piaste...) to ewentualnie jaką przerzutkę założyć optymalnie żeby za drogo nie było bo raczej na przyszły sezon będę zmieniał rower bo sie podpaliłem strasznie. Czy manetkę można kupić używana ? i Przerzutkę ? bo Kaseta to niewielki koszt to nową bym założył, czytałem, ze sram fajny jest. ? Czy w ogóle warto jest inwestować w ten rower ?
Tatanka Napisano 5 Maja 2017 Napisano 5 Maja 2017 Jeśli myślisz o nowym rowerze,to przesiadka na 10s raczej się nie kalkuluje.Wymień linki i pancerze,oraz wyreguluj przerzutkę.