bloszek Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 Cześć, szukam amortyzatora o poniższych parametrach: 1. Rura sterowa 1 i 1/8 - tylko wchodzi w grę 2. Pod koło 26" 3. Z manetką blokowania na kierownicy 4. Najlepiej powietrzny ? 5. QR 9mm 6. PM 160 mm Do zestawienia pasują mi jedynie: 1. Rock Shox XC32 100 mm solo air poplock 2. Magura Durin X100 3. Suntour XCR RL R Air (nowy) Fajnie byłoby znaleźć ale ciężko: 4. Fox`a 5. Rock Shox Sid Brane pod uwagę są egzemplarze używane, które z powyższych 1-3 byście wybrali i dla czego? Ew. inne propozcycje. Rower używany głównie do jazdy w terenie, maratony (ale bez walki o każdy gram itp itd.). Chodzi o to żeby było w miarę za sensowne pieniądze dobrze działający sprzęt. Użytkownik o wadze około 85-90 kg. Do zamontowania w: http://www.kross.pl/pl/2011/mtb-xc/level-a2-disc Pozdrawiam i dzięki za pomoc
zoon666 Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 Cześć, szukam amortyzatora o poniższych parametrach: 1. Rura sterowa 1 i 1/8 - tylko wchodzi w grę 2. Pod koło 26" 3. Z manetką blokowania na kierownicy 4. Najlepiej powietrzny ? 5. QR 9mm 6. PM 160 mm Do zestawienia pasują mi jedynie: 1. Rock Shox XC32 100 mm solo air poplock 2. Magura Durin X100 3. Suntour XCR RL R Air (nowy) Fajnie byłoby znaleźć ale ciężko: 4. Fox`a 5. Rock Shox Sid Brane pod uwagę są egzemplarze używane, które z powyższych 1-3 byście wybrali i dla czego? Ew. inne propozcycje. Rower używany głównie do jazdy w terenie, maratony (ale bez walki o każdy gram itp itd.). Chodzi o to żeby było w miarę za sensowne pieniądze dobrze działający sprzęt. Użytkownik o wadze około 85-90 kg. Do zamontowania w: http://www.kross.pl/pl/2011/mtb-xc/level-a2-disc Pozdrawiam i dzięki za pomoc Zobacz sobie jeszcze manitou R7 PRO. Praktycznie bezobsługowy. Mam taki od roku. Daje radę. Sprawdził się w górkach jak i na asfalcie. Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Gość Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 A jaki budżet? Bo wstawiasz XCR za 550 zł i XC32 za 800 zł
Pidzej Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 XC32 na pewno nie bierz, on nie jest warty tych pieniędzy. Stówka więcej i może Epicona/Epixona by się udało dorwać w jakiejś promocji.
bloszek Napisano 12 Lutego 2017 Autor Napisano 12 Lutego 2017 Budzet max 700 zl. Uzywane: XC 32 moge miec za 500 zl Magura okolo 500-600 zl Manitou i Sid za okolo 800 co jest jak na razie poza budzetem Nowy: Suntour nowy okolo 560 zl
Gość Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 Odzywaj się do @Activia, za 700 zł zgarniesz Raidona z zdalną blokadą, gąbkami olejowymi i prawdopodobnie sterówką ALU. Na XCR nie patrz jak masz 700 zł.
Nightwish Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 Jakieś uprzedzenia do REBY ??? Czy ja czegoś nie załapałem ? IMHO do 700 Reba 2009 i młodsze w idealnym stanie warto poszukać... (tzn nie starsze)
Gość Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 No właśnie, z 2009 roku, nie każdy chce 8 letni amor w jakim stanie by nie był
Nightwish Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 Conajmniej 2009 = nie ma sensu kupować starszego, skom25 na czym jeździsz, że krytykujesz rebe 2009+ ?
Gość Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 Szybko wyciągasz wnioski. Ja napisałem że nie każdy chce używany stary amortyzator a Ty mi piszesz że krytykuję Rebe, zaraz padnę A co to, 2009 rok to jakiś przełomowy moment w historii ludzkości że akurat wtedy Reba była dobra a wcześniej już nie ?
Mod Team durnykot Napisano 12 Lutego 2017 Mod Team Napisano 12 Lutego 2017 Do zestawienia pasują mi jedynie: 1. Rock Shox XC32 100 mm solo air poplock 2. Magura Durin X100 3. Suntour XCR RL R Air (nowy) Z wymienionych tylko Magura.
Nightwish Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 No był przełom między 2008 a 2009 doczytaj sobie
beskid Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 No właśnie, z 2009 roku, nie każdy chce 8 letni amor w jakim stanie by nie był Chce czy nie chce ma za maały budżet na taką Rebę DA w stanie bdb lub nawet nową. I to jest odpowiedz o poziom tej klasy amorów mających "aż" tyle lat.
Gość Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 Nie ma co kręcić burzy, moim zamysłem było to że jeden woli starszy amor wyższej klasy a drugi nowy niższej Tak jak z samochodami i wszystkim innym
bloszek Napisano 12 Lutego 2017 Autor Napisano 12 Lutego 2017 Jak na chwile obecna wybor padl na: Amortyzator Raidon XC RL-R 26" 100mm, manetka, czarny 2016 SR SUNTOUR Przemawia za tym glownie ze jest nowy z gwarancja i spelnia wszystkie warunki powyzej wymienione. Chyba ze cos sie zmieni. Amortyzator 8 letni zazwyczaj ma juz troche przejsc i na start wypadaloby zrobic przeglad a to sa koszta ...
Gość Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 Dobry wybór Pamiętaj o pompce i najlepiej kup go u @Activia jednocześnie prosząc o przegląd zerowy ( koszt 20 zł o ile nic się nie zmieniło), to bardzo ważne bo wtedy masz pewność że amor będzie dobrze smarowany.
bloszek Napisano 17 Lutego 2017 Autor Napisano 17 Lutego 2017 A jednak zmienilo sie. Zakupiony zostal fox float z blokada w zakladanym budzecie i spelniajacy warunki. Mysle ze lepszy wybor niz suntour.
Gość Napisano 17 Lutego 2017 Napisano 17 Lutego 2017 Na pewno lepszy Oglądałeś go już od środka? W tych amorach jednak jest już bardzo ważne żeby przeprowadzać regularne serwisy itd.
maczet190399 Napisano 17 Lutego 2017 Napisano 17 Lutego 2017 Zakupiony zostal fox float z blokada w zakladanym budzecie i spelniajacy warunki. Co to za Fox za 700 PLN z blokadą ?? Obys sie nie przeliczył z kosztami jak trzeba będzie mu zrobić serwis i wymienić np tuleje ślizgowe.
bloszek Napisano 17 Lutego 2017 Autor Napisano 17 Lutego 2017 Swojego F100 kupilem za 550 zl w zeszlym sezonie z blokada i dziala super. Robie mu serwisy raz na sezon i jak na razie sie spisuje bez zastrzezen. Ten o ktorym mowa, zakupilem dla znajomego. Oczywiscie rowniez zajze do srodka i wymienie olej zeby byl gotowy na sezon. Wiem ze foxy wymagaja serwisu, ale ktory amortyzator nie potrzebuje?
Marcin_Gutek Napisano 17 Lutego 2017 Napisano 17 Lutego 2017 Moim zdaniem słuszny wybór z tym Foxem, zapewne długo jeszcze posłuży, tylko co roku chociaż olej wymieniaj.
bloszek Napisano 22 Lutego 2017 Autor Napisano 22 Lutego 2017 Moim zdaniem słuszny wybór z tym Foxem, zapewne długo jeszcze posłuży, tylko co roku chociaż olej wymieniaj. Wymieniłem mu oliwe teraz, ale chyba uszczeleczki do zmiany (bo się trochę pocą, chyba że przejdzie po kilku jazdach) poza tym hula aż miło. Spełnił wszystkie warunki . Szkoda, że blokada nie od shimano/fox - wygodniejsza bo sam mam taką. Tłumik o/b także nie ma się co zepsuć. W porównaniu do mojego F-Series tapered z fitem około 100 gr. różnicy :] Delikatne ryski niegroźne na goleniach górnych - na szczęście powłoka poniżej uszczelek zachowana bez skazy. Fotka poniżej:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.