Skocz do zawartości

[~2500] Cross

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam i proszę o pomoc :)

Szukam crossa do 2500zł (może być ciut więcej). W sumie nie znam się kompletnie na rowerach więc liczę na propozycje.

Co najważniejsze wzrost 188cm waga 120kg w sezonie, miesięcznie robię średnio 850km - 80% asfalt/ścieżki.

Do tej pory (chyba od 6 lat) służył mi doskonale unibike fusion (ramy nie pamiętam, koło 26) ale chce się coś nowego :) i większego ? bo unibike był trochę nie pod wymiar.

Dodam, że noga 82cm to rama 21 będzie ok ?

Zastanawiam się nad unibike viper albo unibike crossfire gts - który lepszy ? Czy może jeszcze coś innego ?

Napisano

Z podanych przez Ciebie lepszym jest Viper.Ewentualnie możesz zastanowić się nad Zethosem.Jest lepszy od tych dwóch.Ja osobiście mocno bym się zastanowił nad Rometem Orkanem 5.A co do rozmiaru,to 21 przy tym przekroku to raczej za dużo.

Napisano

Z wyliczeń może tak wychodzi,ale ja z przekrokiem 83 cm w rowerze trekingowym mam ramę 20 i to jest max jak dla mnie.Obawiam się że bez przymiarki ciężko będzie wybrać wielkość.Jesteś blisko granicy rozmiaru.

Napisano

No chyba trzeba będzie przymierzyć ale u mnie to jest posucha z rowerami :/ Obecnie mam ramę 19 (o ile pamiętam) i taki ten rower mały pode mną (jeszcze koła 26) :D

Napisano

Jeśli masz jakiś sklep rowerowy w okolicy to przymierz się do kilku crossów w rozmiarze 21 i jeśli będą pasowały,to Unibike zapewne też.Ewentualnie będzie można później porównać geometrię ramy.

Napisano

Ok dzięki, czytam i szukam kilka godzin i robię wybór między Romet Orkan 5 2016 a Unibike Viper GTS. Więc który ? :D

Napisano

Może późno ale ja bym spojrzał jeszcze na cube nature pro. Rozmiar 54 powinien być ok. Teraz kupisz go jeszcze w cenie promocyjnej około 2600. Ma świetne parametry.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Napisano