papaja123 Napisano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Witam Podejrzewam,że na forum jest cała masa opinii na temat opon, lecz tematy nie są odświeżane i nie ma za dużo opinii co do nowych gum. Szukam jakiś uniwersalnych opon 29' pod mleko przeznaczenie - maraton/xc Opony muszą być wytrzymałe a za razem lekkie. Wybór na rynku naprawdę jest ogromny. Cena max 200zł sztuka. Podzielcie się waszymi doświadczeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 Polecam klasyczny zestaw rocket ron/Racing ralph w zestawie przód/tył. Gumy uniwersalne, widywany często i gęsto na zawodach. używałem przez sezon i zmieniłem tył na rocket rona. Aktualnie na zawody mam tufo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diegson Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 A co myślicie o takim połączeniu Maxxis Minion DHF/Maxxis Ikon (przód/tył)? Przeznaczenie to samo maraton/XC (głównie MazuryMTB) no i trening, teren zróżnicowany ale b.rzadko mocne błoto. Pod uwagę biorę jeszcze Michelin Wild Grip'r Advanced i Saguaro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Diegson, każda z tych opon z innej bajki i do innego zastosowania. Zastanów się jeszcze raz gdzie jeździsz i czego oczekujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diegson Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Wiem, że inna bajka ale przód = będzie lepsza trakcja, tył = niskie opory i w terenie też na niskim ciśnieniu chyba powinna dać rade, no chyba, że źle myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Wytrzymałość nie idzie z parze z niską wagę. Musisz się zdecydować na jedno albo drugie. Zestaw RoRo + Rara, albo z Continentala XK z RK. Ewentualnie Vittoria Barzo obie na przód i tył lub Peyote na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsew Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 A co myślicie o takim połączeniu Maxxis Minion DHF/Maxxis Ikon (przód/tył)? A co Ci da taka kotwica na przodzie jak tył odmówi posłuszeństwa dużo szybciej niż przód zdąży nawet o tym pomyśleć... Jak dla mnie za duża różnica między dwoma oponami, która może powodować bardzo złudne poczucie bezpieczeństwa> Przez uśliżg tylnego koła też można wylądować u chirurga Peyote na tył. Próbowałeś tej opony na tyle bo właśnie o niej myślę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Wiem, że inna bajka ale przód = będzie lepsza trakcja, tył = niskie opory i w terenie też na niskim ciśnieniu chyba powinna dać rade, no chyba, że źle myślę Ale mi nie chodzi o zestaw dwóch różnych opon na zasadzie agresywny przód i lżej się toczący tył, bo to bardzo dobra metoda, tylko o wszystkie gumy który wymieniłeś razem wzięte. Każda jest z innej parafii i do innego zastosowania. Także jeszcze raz - pomyśl czego oczekujesz i jakie warunki są tam gdzie najczęściej jeździsz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.