lab_oj Napisano 6 Stycznia 2017 Napisano 6 Stycznia 2017 Witam koledzy! Zakupiłem wczoraj rower focus black forest 5.0 używany. Zauważyłem ze hamulce przednie jak i tylnie strasznie puszcza przy hamowaniu. Co to moze byc? Czy moge sam to naprawić? Czy to bardziej skomplikowana sprawa? Drugie moje pytanie to chciałbym wymienić przerzutki na lepsze. A sklanialbym sie ku najlepszym jakie moge dostać za kwotę ok 1000 zł za cały zestaw. Jestem trochę zielony w tych sprawach wiec proszę o radę ktore elementy wymienić zeby wszystkie ze sobą wspolgraly. Jak już wspomniałem moj budżet na "tuning" to 1000 zł. Obecnie sa przerzutki alivio
Ychu Napisano 6 Stycznia 2017 Napisano 6 Stycznia 2017 Wyjmij klocki z hamulców i zobacz czy nie mają mokrych pleców. Hamulce hamują dobrze i wyją czy nie hamują i wyją? Nowe klocki ( jak chcesz ciszy to organiczne ) , do tego odtłuścić profilaktycznie tarcze. Co dokładnie chcesz wymienić w tym napędzie? Całość czy same przerzutki z manetkami?
lab_oj Napisano 6 Stycznia 2017 Autor Napisano 6 Stycznia 2017 Rozumiem ze mówimy cały czas o tarczowkach? Bo w sumie nie napisałem. Przednia piszczy ale hamuje w miarę dobrze tylnie zaś piszczy ale prawie w ogole nie hamuje. Jeśli chodzi i przerzutki to chce wymienić razem z manetkami. Chce zeby spełniały swoją role a nie ze kupie np tylnie xt ale nie będzie działała jak powinna bo np manetka bedą gorszej jakości. Co powinienem dokładnie wymienić aby dobre przerzutki spełniali swoją role?