PiPoLiNiO Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Witam Taki kwiatek po niecałych 500km. Miał ktoś coś podobnego? Wygląda mi trochę jak by była za mocno naciągnięta skóra i po prostu rozerwała się o krawędź skorupy. Nie wiem czy ja mam takiego pecha, czy Selle Italia robi takie słabe rzeczy, bo to już 2 siodło z którym mam przeboje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiPoLiNiO Napisano 9 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2017 Po kontakcie ze sprzedającym Cyklomania.pl, dystrybutorem i producentem, siodło idzie na "ekspertyzę" do Selle Italia. Jak dla mnie paranoja i pewnie będzie wina użytkownika. Siodełko powinno się kupować i stawiać w ramkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiPoLiNiO Napisano 3 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 Cóż, po kilku tygodniach walki, kilkudziesięciu mailach, bezpośrednim kontaktem z Selle Italia oraz Rzecznikiem Konsumenta, w końcu dostałem nowe siodełko. Ogólnie rada dla wszystkich, jak coś się dzieje z siodełkiem SI, olewać szerokim łukiem polskiego dystrybutora firmę AMP i kontaktować się od razu bezpośrednio z producentem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.