Skocz do zawartości

[1600] Unibike mission vs Kross level B2

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem amatorem ze skromnym budżetem. Oba modele mam w tych samych cenach

Oba na kołach 29 rama L - 21

W opisie unibike ma hamulce tarczowe mechaniczne a w rzeczywistości są hydrauliczne

http://www.kross.pl/pl/mtb-xc-29/level-b2

http://www.unibike.pl/mission29.html

Co mówi sprzedawca:

Unibike ma piasty, hamulce i korbe firmy Shimano wiec ten jest lepszy.

Prośba o rozwiązanie mojego dylematu

Napisano

W opisie unibike ma hamulce tarczowe mechaniczne a w rzeczywistości są hydrauliczne
 Gdzie ty tam widzisz hydrauliczne hamulce?

Kross ma trochę lepszą przerzutkę tylną i hamulce hydrauliczne reszta jest na podobnym(kiepskim) poziomie. Jak na rower za około 2000zł to osprzęt ma bardzo słaby...

Spróbuj poszukać na allegro rowerów Kands/Lazaro/Spartacus mają całkiem dobry stosunek cena/jakość

Zastanów się też czy naprawdę potrzebujesz pseudomtb może lepszym wyborem będzie rower typu cross?

Napisano

Też jeżdzę amatorsko i na tak zwanym pseudomtb (Unibike Mission 27,5) udało mi się ukończyć kilka maratonów bez awarii a kilka lepszych sprzętów kończyło wcześniej z uszkodzonym sprzętem. Wszystko zależy czy jest to hobby czy też profesjonalny sport. Oczywiście rower kupiłem nowy w tym roku i nie wiem jak będzie sprawował się później. Żałuję tylko, że nie było to odrazu 29".

Napisano

Gdzie ty tam widzisz hydrauliczne hamulce?

Widziałem w sklepie, sprzedawca mówił że montują teraz tylko takie,

Że oba rowery są kiepskie? To najniższe modele, wiem o tym, i w taką półkę celuje, bo na takie mnie stać. Takie są  dostępne w klepach u mnie na miejscu. 

Czy zauważę różnice między dwoma różnymi modelami przerzutek? Tego nie wiem. Na pewno nie zależny mi na znaczku czy naklejce by obnosić się przed innymi.

Sprzedawca zapewniał mnie że Unbike mission ma bardziej markowe części które są "schowane", a kross by dać lepsze przerzutki dał gorsze hamulce, piasty itp.