Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

[Rower] Kross Soil 2.0 EX 2017


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#41 modrzew

modrzew

    Stary wyjadacz

  • Użytkownik
  • 3078 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Varsovia
  • Imię:Kamil
Garaż Rower

Napisano 04 grudzień 2016 - 16:44

Ale kto „pisze”? Bo w temacie to raczej „jest napisane”.
  • 1

Reklama

Reklama

#42 modrzew

modrzew

    Stary wyjadacz

  • Użytkownik
  • 3078 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Varsovia
  • Imię:Kamil
Garaż Rower

Napisano 05 grudzień 2016 - 16:50

Bolongo, ten "pierwszy full" to ma być do tego co tutaj: http://www.forumrowe...egam/?p=1906869 ?

Jeśli tak, to szkoda ludziom tyłek zawracać, kup który ładniejszy, tańszy czy cokolwiek innego zamiast bajdurzyć o sztywnych osiach, etc. Szkoda takiego roweru na bułkowóz, choć jak mówią "kto bogatemu zabroni".


  • 0

#43 modrzew

modrzew

    Stary wyjadacz

  • Użytkownik
  • 3078 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Varsovia
  • Imię:Kamil
Garaż Rower

Napisano 24 grudzień 2016 - 11:59

lynx79, jeździłeś coś?
Jak się sprawują Trai Bossy? Jaką mają rzeczywistą szerokość na tych obręczach?
  • 0

#44 lynx79

lynx79

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ciechanów
Garaż Rower

Napisano 24 grudzień 2016 - 12:35

Krótka wycieczka po szutrach, trochę asfaltu wilgotnego.
Szerokość suwmiarką 57 mm.
Opona mam wrażenie jest z bardziej miękkiej mieszanki niż Continentale X-King. Na asfalcie lekkie "pływanie", raczej głośne. W terenie opisanym wyżej bez zastrzeżeń. Problemem już widzę będzie mały prześwit pomiędzy oponą a ramą (na wcześniejszych fotkach widać). Po jeździe w mało wymagającym było wszystko brudne i uwalone błotem. W trudniejszym terenie będzie szlifierka.
Jako, że ja nie kupuję roweru by tylko wyglądał i przetarcia nadają mu charakteru - nie przeszkadza mi to. Ogólnie rower jako całość zdecydowanie na plus.
Na eBayu kupiłem górną cześć obudowy do manetki tylnej przerzutki i obie manetki są już na iSpec (nie wiem czemu Kross fabrycznie nie daje na iSpec tylko obejmę).
  • 0

#45 modrzew

modrzew

    Stary wyjadacz

  • Użytkownik
  • 3078 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Varsovia
  • Imię:Kamil
Garaż Rower

Napisano 24 grudzień 2016 - 12:46

Dzięki. To coś mizernie jak na ten rozmiar i dodatkowo patrząc na zdjęcia. Mierzyłeś jej „korpus” czy bieżnik w najszerszym miejscu? Widziałem w Soilu opony 2,3” mające właśnie te 56-57mm i z tyłu miejsca było w sam raz, spokojnie można było włożyć palec między oponę a rurkę na dole trójkąta, u góry jest sporo szerzej.

Użytkownik modrzew edytował ten post 24 grudzień 2016 - 12:47

  • 0

#46 lynx79

lynx79

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ciechanów
Garaż Rower

Napisano 24 grudzień 2016 - 12:57

W najszerszym jest 57 mm, między klockami 54 mm.

Prześwit opony na górze to 6 mm, a na dole 5-7mm zależnie o miejsca. Ciasno. Trochę te opony za duże. W Soilu 1.0 są 2.25, więc będzie więcej miejsca.


  • 0

Reklama

Reklama

#47 modrzew

modrzew

    Stary wyjadacz

  • Użytkownik
  • 3078 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Varsovia
  • Imię:Kamil
Garaż Rower

Napisano 24 grudzień 2016 - 13:09

To dziwne. 2.4” powinno mieć te 60-61mm. Przymierzałem się do Soila na Maxxisach 2.3”, nie pamiętam modelu ale mierzyliśmy i było te 56-57mm w najszerszym miejscu i jeszcze prześwit z 15mm. Najciaśniej było na dole, na górze hulaj dusza. Mowa o miejscu po bokach opony, bo poprzeczki mogły by być wspawane nieco wyżej jednak, a tak znakomicie błoto zbierają ;)
  • 0

Reklama

Reklama

#48 lynx79

lynx79

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ciechanów
Garaż Rower

Napisano 24 grudzień 2016 - 13:12

Patrząc na prześwity, to dobrze, że nie ma 61 mm :)
  • 0



Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post