Skocz do zawartości

[korba] SHIMANO FC-M311 48/38/28 L175

gianni_zambrotta

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Posiadam rower 

KANDS AVANGARDE CRS 2XT MEN BIAŁY 2015

Zakupiony w ubiegłym sezonie i jeszcze w ubiegłym sezonie awarii uległa korba zamontowana fabrycznie w tym modelu i została naprawiona. Teraz ponownie słyszę niepokojące dźwięki wydobywające się z korby, są one póki co ciche, ale boję się pogłębienia problemu. Niestety za bardzo nie znam się na osprzęcie rowerowym, czy moglibyście polecić mi jakąś lepszą korbę na którą mógłbym wymienić ? Czy systemy z wyższej klasy Alivio lub przede wszystkim Deore będą wytrzymałe i solidne oraz przede wszystkim kompatybilne ?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Napisano

Masz zapewne korbę na kwadrat , one są najtrwalsze z możliwych. HT II siada nawet po 1 k km.

Wystarczy zainwestować w dobry suport i masz spokój na chwilę. 

Napisano

Tak mam korbę na kwadrat, ale jak widać od początku mam z nią jakieś problemy :( Możesz polecić jakiś naprawdę dobry suport ?

W tamtym sezonie jechałem sobie rowerem normalnie po plaskim, ulica i odpadlo mi ramię, chyba prawe jeśli dobrze pamiętam :( Jeśli tutaj chodzi wyłącznie o supoer a nie o całą korbę to OK, ale chcę długo jeszcze pojeździć i dlatego zależy mi na uzyskaniu jak najlepszego rozwiązania :)
W tym sezonie już mi zaczyna skrzypieć, rok temu też tak się zaczynało i poźniej doszło do wspomnianej wyżej awarii :( jako osoba nie będąca zbytnio w temacie szukam jak najtrwalszego rozwiązania.

Napisano

Może gwinty w suporcie siadają (te wewnątrz)? Kup jakiś suport NECO/VP i po sprawie. Suporty są trudne do zajechania od tak. 

Napisano

Chyba to był problem tego gwintu, ale nie jest pewien, teraz mam taki suport:

MASZYNOWY NECO 122,5 MM

Możesz podesłać link jakiegoś kompatybilnego i najtrwalszego jaki mogę założyć ?