Slayer666 Napisano 13 Sierpnia 2016 Napisano 13 Sierpnia 2016 Witam, Zakupiłem tą korbę: http://allegro.pl/show_item.php?item=6395891270 W opisie jest napisane Octalink ale czy czasem nie jest to ISIS? Druga sprawa czy do tej korby będzie pasował suport o wymiarach 68x118 ?
Tatanka Napisano 13 Sierpnia 2016 Napisano 13 Sierpnia 2016 Octalink ma 8 wypustek a isis 9 .Tu mi wyglada na 8.I płytsze rowki na wypustki jak w octalinku Jeśli to to samo to z opisu wynika że octalink 103 mm http://www.roadbikereview.com/cat/drivetrain/cranksets/fsa/carbon-pro-team-issue/prd_320499_2491crx.aspx
Slayer666 Napisano 13 Sierpnia 2016 Autor Napisano 13 Sierpnia 2016 Czyli do tej korby nie da się zamontować tego suportu? http://allegro.pl/shimano-suport-105-bb-5500-68x118-5mm-bsa-cr-i5865048661.html Co stoi na przeszkodzie? Niestety potrzebuje suportu z dłuższą ośką ;/
Tatanka Napisano 13 Sierpnia 2016 Napisano 13 Sierpnia 2016 Jeśli producent przewiduje suport o długości 103 mm,a zostanie założony dłuższy(tak jak w aukcji) to zostanie zmieniona linia łańcucha.Długość suportu jest dedykowana do korby.Dlaczego potrzebujesz dłuższego?Typ suportu z aukcji ogólnie jest ok.
Slayer666 Napisano 13 Sierpnia 2016 Autor Napisano 13 Sierpnia 2016 Jak zastosuje krótszy to będzie obcierać największa tarcza o tylne widełki (rama crossowa) jak w korbie ultegra FC 6800 Ulterga którą też kupiłem i musze teraz oddać. Gość z rowerowego mnie w błąd wprowadził bo powiedział że nie będzie obcierać bo już tak robił tzn. montował korbe szosową do crossa, tylko że tamte crossy miały ramy alu i węższe widełki, a u mnie są szersze i zonk ;/ Ale mniejsza o to. Ok zmieni się linia łańcucha, ale da się to wyregulować żeby jakoś to chodziło? I czego nie pisze ani na aukcji korby ani suportu jaka to wersja octalinka V1 czy V2? Skąd mam to wiedzieć. Ciekawe że korba FSA ma octalink przecież to patent shimano. Może dlatego że shimano już go nie stosuje to go zaczął udostęponiać innym? Myślałem że to ta sama korba co tu: http://www.redsport.pl/product-pol-29664-Korba-FSA-Carbon-Pro-50x34-175mm-ISIS-axle-szosa.html A jednak nie.
Tatanka Napisano 13 Sierpnia 2016 Napisano 13 Sierpnia 2016 Zmiana lini lańcucha będzie powodowała większe przekosy łańcucha,czyli większe zużycie napedu.Może też sie okazać,że nie da się wyregulować przerzutki przedniej-zabraknie jej wychyłu w kierunku dużego blatu.Jeśli nie pisał,to trzeba się było zapytać W papierach w pudelku z korbą powinna być instrukcja jaki suport oraz jaka długość
Slayer666 Napisano 13 Sierpnia 2016 Autor Napisano 13 Sierpnia 2016 Zapytałbym gdyby sprzedający nie miał urlopu. No nic trzeba będzie sprawdzić w praktyce czy da się zmontować do kupy. Swoją drogą ciekawe że istnieje wkład suportu szosowy 105 o wymiarach 68x118,5mm bo w takim razie musi pasować do jakiejś korby. Ciekawe do jakiej....
Slayer666 Napisano 13 Sierpnia 2016 Autor Napisano 13 Sierpnia 2016 Ale suportu octalink o długości 103 mm nigdzie nie mogę znaleźć, jedynie na kwadrat znajduję. Może miało być 108 mm ?
Tatanka Napisano 13 Sierpnia 2016 Napisano 13 Sierpnia 2016 W linku jest napisane octalink 103 mm isis 108.Może im się pomyliło? http://www.roadbikereview.com/cat/drivetrain/cranksets/fsa/carbon-pro-team-issue/prd_320499_2491crx.aspx W jakim rowerze będzie montowana ta korba?
Slayer666 Napisano 14 Sierpnia 2016 Autor Napisano 14 Sierpnia 2016 Do roweru Author Avion 2010. Po wymianie napędu z oryginalnego roweru zostanie tylko rama i zacisk sztycy heh. Ok jeśli na suporcie z dłuższą osią nie będzie hulać to można wymienić tarczę 50 z na 48 z ? Rozstaw śrub jest BCD 110? Bo są tarcze 48 z na 110 BCD. Po takiej wymianie można by dać krótszy suport bo będzie się dało korbę dać bliżej ramy. Musiałbym tylko przeboleć braku 50 z ;/
Nastar Napisano 26 Października 2016 Napisano 26 Października 2016 Odświeżę temat lekko. Jakie są zalety i wady korb carbonowych w rowerze MTB ? Jak ze sztywnością w porównaniu do alu ? Jakie ew. modele są polecane ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.