Skocz do zawartości

[około 1500] Rower crossowy(?).

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

jestem rowerowym laikiem, jedyne co wiem o rowerach to to, że mają mieć dwa koła i kierownicę. Szukam roweru do jazdy po mieście, po ścieżkach rowerowych, od czasu do czasu po polnej drodze, generalnie nic specjalnego. Chciałbym wydać plus/minus 1500 pln. Byłem w kilku miejscach popytać i generalnie sprzedawcy polecali mi takie rowery:

1.  http://pl.author.eu/crossowe/rowery/author-compact-2016-ua42865402

2. http://www.unibike.pl/flashgts.html

3. http://allegro.pl/2016-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-alivio-i6391801715.html (chyba o ten chodziło).

Generalnie nie mam pojęcia czy te rowery warto kupić, jeżeli tak to który z nich kupić i dlaczego? Czy może mam zbyt mały budżet by kupować nowy rower i szukać czegoś używanego?  Albo Wy polecacie coś sprawdzonego w podobnych cenach?A może ktoś z Was jest z Lublina bądź okolic i pomoże mi w znalezieniu rozsądnego roweru w przyzwoitej cenie.

Z góry dziękuję za pomoc.

Napisano

Nowy rower w tym budżecie to będzie niska półka. Jak już to król Allegro czyli Lazaro. W okolicach 2 tyś kupił byś już ze 2 klasy lepsza używkę, ale to znowu trzeba się znać żeby nie władować się w szrota. Więc....

Napisano

1. Szrot-Wolnobieg i najgorszy możliwy osprzęt.

2. Kiepski osprzęt

3. Ciężko o coś lepszego w tym budżecie :thumbsup:

Wzrost?

Długość nogi?

177 cm. Co jest punktem odniesienia w mierzeniu nogi "do roweru"? W sensie mierzymy od stopy do biodra, krętarza większego kości udowej? 

A ramę jaką wybrać 17", 19" czy 21"?

A za ile mógłbym kupić dobry rower crossowy? O jakich kwotach mówimy, bo nie wiem czy mój budżet da się tak mocno rozciągnąć? 

Nowy rower w tym budżecie to będzie niska półka. Jak już to król Allegro czyli Lazaro. W okolicach 2 tyś kupił byś już ze 2 klasy lepsza używkę, ale to znowu trzeba się znać żeby nie władować się w szrota. Więc....