RowerowyDziad Napisano 6 Sierpnia 2016 Napisano 6 Sierpnia 2016 Witam, jestem rowerowym laikiem, jedyne co wiem o rowerach to to, że mają mieć dwa koła i kierownicę. Szukam roweru do jazdy po mieście, po ścieżkach rowerowych, od czasu do czasu po polnej drodze, generalnie nic specjalnego. Chciałbym wydać plus/minus 1500 pln. Byłem w kilku miejscach popytać i generalnie sprzedawcy polecali mi takie rowery: 1. http://pl.author.eu/crossowe/rowery/author-compact-2016-ua42865402 2. http://www.unibike.pl/flashgts.html 3. http://allegro.pl/2016-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-alivio-i6391801715.html (chyba o ten chodziło). Generalnie nie mam pojęcia czy te rowery warto kupić, jeżeli tak to który z nich kupić i dlaczego? Czy może mam zbyt mały budżet by kupować nowy rower i szukać czegoś używanego? Albo Wy polecacie coś sprawdzonego w podobnych cenach?A może ktoś z Was jest z Lublina bądź okolic i pomoże mi w znalezieniu rozsądnego roweru w przyzwoitej cenie. Z góry dziękuję za pomoc.
Marcin9 Napisano 6 Sierpnia 2016 Napisano 6 Sierpnia 2016 1. Szrot-Wolnobieg i najgorszy możliwy osprzęt. 2. Kiepski osprzęt 3. Ciężko o coś lepszego w tym budżecie Wzrost? Długość nogi?
HarveyDent Napisano 6 Sierpnia 2016 Napisano 6 Sierpnia 2016 Nowy rower w tym budżecie to będzie niska półka. Jak już to król Allegro czyli Lazaro. W okolicach 2 tyś kupił byś już ze 2 klasy lepsza używkę, ale to znowu trzeba się znać żeby nie władować się w szrota. Więc....