Baza Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 Witam.Przejechałem się ostatnio pod Oświęcim w poszukiwaniu roweru.Moją uwagę przykuło oto to: http://olx.pl/oferta/rower-wloski-teman-shimano-CID767-IDfLHG7.html Na miejscu okazało się że lipa. Oczywiście sprzedający w korespodencji zapewniał ze igła i że warto. No nie wiem to chyba kwestia że różni ludzie mają różne wyobrażenie o stanie idealnym. Ale mniejsza o to. Chcę powrócić do przygody z rowerami po 15 latach. Mam 183cm wzrostu i 102kg w chwili obecnej. Szukam czegoś na szosę jako że planuję jeździć tylko po drogach. Kolarzówka z prostą kierownicą to coś dla mnie. Jestem kompletnym amatorem dlatego pogoń za wagą czy wydawanie tysięcy złotych na rekreacyjne przejażdżki co jakiś czas to nie dla mnie. Osprzęt wiadomo im wyższa półka tym lepiej ale jeśli będzie wszystko ładnie działać to może być i tourney. Szukam używki z oczywistych powodów. Ponieważ liczę trafić nie zniszczony sprzęt z wyższej półki ale po oglądnięciu już kilku sztuk i jako że jestem estetą ostatnio zastanawiam się czy nie kupić czegoś nowego.Proszę poradźcie mi co byście powiedzieli na takie coś: http://allegro.pl/2016-solindy-szybki-crs-lazaro-integral-v1-st-men-i6362503815.html Jak chodzi o wygląd to jak dla mnie może być. Nie podają wagi, a podejrzewam że jeśli ta by była zachęcająca to na pewno by gdzieś tą wiadomość upchnęli. Mam też na miejscu możliwość poskładania roweru na używanych partsach, Kolega z pracy ma sąsiada który się tym trudni i m dostęp do fajnych gratów. Podobno za 700zł spokojnie mi poskłada fajną szosę na minimum Alivio, ładnie,schludnie, wszystko przy okazji wyczyszczone, nasmarowane,wyregulowane i ewentualnie rama,widelec w nowym lakierze w malowaniu w jakim sobie zażyczę. Pomóżcie koledzy bo jak wcześniej wspominałem od 15 lat nie bawiłem się w rowery i tak jakby nie jestem w temacie alfą i omegą.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany