magma2 Napisano 7 Lipca 2016 Napisano 7 Lipca 2016 Witam, jako iż na dworze fajna pogoda chętnie przejechałbym się na jakąś wycieczkę rowerową, ale mój bardzo stary rower jest w rozsypce. Nie znam się za bardzo na rowerach dlatego chciałbym prosić o pomoc w dokonaniu decyzji naprawić stary czy kupić coś używanego do +/- 500 zł? Obecny rower to "magnum explorer" nie wiem czy to komukolwiek coś mówi, kupiłem go lata temu w serwisie rowerowym (nie w hipermarkecie). Wygląda tak jak ten na zdjęciu (zdjęcie nie moje) http://olx.pl/oferta/rower-magnum-explorer-CID767-IDeIfpt.html Do wymiany w nim jest: -korba z przednią zębatką (bo jest krzywa) -tylnia zębatka (bo parę zębów jest wystrzępionych) -Kompletne tylne koło razem z oponą (bo felga jest krzywa) -Manetki hamulców -Manetki przerzutek -siodełko Są to elementy, które ja jako laik jestem w stanie wskazać jako wymagające wymiany, sam nie potrafię wymienić korby i tylniej kasety, dlatego trzebabyło by doliczyć jeszcze robote serwisu. Czy opłaca się inwestować w ten rower czy może lepiej poszukać czegoś używanego do 500 zł? Jeżeli nie opłaca się inwestować to byłbym wdzięczny jeżeli ktoś kto się zna przejrzałby portale aukcyjne w obrębie 30 km od Rybnika i podesłał coś ciekawego. z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam. ps mam 175 cm wzrostu, rowerem jeżdżę a raczej jeździłem sporadycznie, na codzień samochodem
janek77 Napisano 7 Lipca 2016 Napisano 7 Lipca 2016 W obecny rower nie opłaca się inwestować Trochę dalej niż 30km ale mozna negocjować cenę ROWER CTM QUADRA 1.0 = OKAZJA!!!= (6301782725) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
przemogg Napisano 7 Lipca 2016 Napisano 7 Lipca 2016 Podzielam zdanie kolegi powyżej, myślę jednak że warto trochę doskładać żeby kupić coś porządniejszego i mieć później święty spokój bo w tym budżecie ciężko o coś rozsądnego.
grande1970 Napisano 8 Lipca 2016 Napisano 8 Lipca 2016 mi sie trafił klient, który się uparł żeby reanimować podobny rower. Kosztowało go to: - używana alu korba w stanie mechanicznym dobrych, wizualnym dost. 40 zł - nowa oś suportu - 7 zł - nowe linki i pancerze 14 zł - komplet vb-ków 60 zł - centrowanie kół - 20 zł - długi wspornik - 14 zł - kierownica alu - 10 zł - oś tylna - 10 zł - moja robocizna 100 zł (w tym koszty montażu, smarowania wszystkiego i ustawiania) razem 275 zł bo miało być najtańszym kosztem Więc raczej kup coś lepszego, bo tanio czegoś takiego nie odbudujesz .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.