Skocz do zawartości

[700] jaki rower wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam , na rowerach nie znam się za dobrze a w najbliższym czasie planuje kupić dla siebie rower . Ogólnie mieszkam w górach i planuję kupić coś do jazdy po górach i po drogach , coś uniwersalnego . Posiadam 176 cm wzrostu i chyba raczej będę celował w ramę 19' . Ogólnie rower możę być używany ale ja mam na razie takie typy :

http://allegro.pl/rower-pells-razzer-first-i6300637304.html

http://allegro.pl/rower-gorski-best-26-18biegow-alu-amor-mtb-2016-i6309492871.html

Serdecznie dziękuje wszystkim za pomoc :)

Napisano

jazdy po górach i po drogach
  za niski budżet (bez urazy jak na dobry rower )-zwłaszcza ze napisales do jakiego zastosowania

Jeśli chodzi o zwykly rower tzw "uniwersalny" to może dozbieraj więcej kasy i kup np. https://www.centrumrowerowe.pl/rowery/gorskie-mtb/26-cali/p,kross-rower-hexagon-x2-cza-cze-bia-mat-kross,432129.html  będzie o wiele lepszym wyborem niż linki które zapodales w poscie

Napisano

Hmm , ogólnie nie chodzi mi o jazdę po górach nie wiadomo jakich , prosta droga , może trochę kamieni , nic więcej . Po prostu źle sformułowałem zdanie , przepraszam . :) pasuje mi rower od + - 750 zł gdyz nie posiadam budżetu , a rower potrzebuję na teraz . Gdybym się skusił na tego Besta z allegro , co o nim sądzicie?

Napisano

Szrot tak samo jak x2...

W tym budżecie szukaj używki...

Unikaj wszystkiego co ma ''hamulce" tarczowe i "amortyzatory" Jeśli już musisz mieć z uginaczem to tylko z przodu..

Napisano

Hmm , ogólnie nie chodzi mi o jazdę po górach nie wiadomo jakich , prosta droga , może trochę kamieni , nic więcej . Po prostu źle sformułowałem zdanie , przepraszam . :) pasuje mi rower od + - 750 zł gdyz nie posiadam budżetu , a rower potrzebuję na teraz . Gdybym się skusił na tego Besta z allegro , co o nim sądzicie?

ogolnie jeśli masz jezdzic po prostych drogach to weź miejski rower.

a jak już chcesz gorski to znalazłem cos na allegro.