FranekSignDS Napisano 30 Czerwca 2016 Napisano 30 Czerwca 2016 Witam, poprzedni post usunięty a odpowiedzi brak... Jakie najlepiej kupić korby do ostrzejszego mtb? Warunki: -cena podana razem z suportem (np. Korby ZEE są sprzedawane razem z suportem) -do ramy Kross Sign DS2 -jeden blat z przodu -kompatybilna z 1x8 lub 1x9 (docelowo planuję mieć 9 biegów z tyłu) Ewentualnie powiedzcie mi, czy korby Shimano SlX wraz z tym suportem będą pasowały do mojej ramy? Nie znam się kompletnie na tych cyferkach... :/ Chodzi mi o to czy w SLX można zdjąć 2 większe blaty gdyż chce mieć korbę na 1blat oraz czy linia łańcucha itp będzie odpowiednie. Pozdrawiam
Mieteczek Napisano 30 Czerwca 2016 Napisano 30 Czerwca 2016 Temat rzeka, wystarczy poczytać. Do każdej korby można włożyć jeden blat... Nie podałeś jaki suport masz lub chcesz mieć.BSA/Octa link/kwadrat. W przypadku zwykłych rowerów nie ma znaczenia jaką masz ramę, aktualnie 99% rowerów ma mufę 68/73mm więc każdy suport BSA podejdzie.Wyjątkiem mogą być stare szosy/DH i jakieś wynalazki. Jeżeli chodzi o SLX to podejdzie tak samo jak deore, xt i wszystkie inne grupy.
Gość Napisano 30 Czerwca 2016 Napisano 30 Czerwca 2016 Ja w tej kwocie brałbym Deore. Zestaw to około 300 zł, jak zostawiasz jeden blat to dwa możesz sprzedać i parę groszy wpadnie. SLX jest w podobnej cenie, ale bez łożysk. Krąży taka opinia że Deore to najlepsza grupa jeżeli chodzi o stosunek cena/ jakość, później to już tylko niższa waga.
FranekSignDS Napisano 30 Czerwca 2016 Autor Napisano 30 Czerwca 2016 Temat rzeka, wystarczy poczytać. Do każdej korby można włożyć jeden blat... Nie podałeś jaki suport masz lub chcesz mieć.BSA/Octa link/kwadrat. W przypadku zwykłych rowerów nie ma znaczenia jaką masz ramę, aktualnie 99% rowerów ma mufę 68/73mm więc każdy suport BSA podejdzie.Wyjątkiem mogą być stare szosy/DH i jakieś wynalazki. Jeżeli chodzi o SLX to podejdzie tak samo jak deore, xt i wszystkie inne grupy.