mik99 Napisano 11 Czerwca 2016 Napisano 11 Czerwca 2016 Witam serdecznie, na wstępie dziękuję za wszelkie opinie i komentarze. Przejdę do opisu sprawy jestem amatorem i chce kupić sobie rower MTB do 1500 złotych znalazłem 3 które mi się podobają wizualnie i sprzętowo raczej też. Nie wiem na który się zdecydować a może jest jeszcze jakiś inny który jest godny uwagi. Rama 20"-21". Wszystkie które patrze mają tarczowe hamulce czy to dobry wybór ?Przyznam że wole te rowery na grubszej oponie design taki jak te rowerki poniżej Proszę mi podpowiedzieć, poniżej 3 które upatrzyłem: 1. http://allegro.pl/rower-gorski-mtb-26-cone-race-3-0-rama-alu-21-i6171462152.html 2. http://allegro.pl/rower-27-5-wheeler-reactor-600-shimano-outlet-21-i6246380063.html 3. http://allegro.pl/rower-romet-rambler-4-0-26-2015-wyprzedaz-i6246947379.html Jeśli coś z nimi jest nie tak to proszę pisać śmiało przeznaczony jest przede wszystkim na jazdę rekreacyjną po mieście i poza miastem ale jazda raczej spokojna.
siezo Napisano 11 Czerwca 2016 Napisano 11 Czerwca 2016 Napisz do czego konkretnie będziesz go używał. Jeżeli chodzi o osprzęt według mnie: Cone > Rambler > Wheeler Wheeler jedyne czym plusuje to koła 27,5" które są teraz w modzie.
mik99 Napisano 11 Czerwca 2016 Autor Napisano 11 Czerwca 2016 Dziękuję za odpowiedź, rower do jazdy po mieście i nie tylko różne nawierzchnie ale przede wszystkim asfalt i szutrowa nawierzchnia. Ale ogólnie to rowerki mogą być ? bo nie mogę się zdecydować