Skocz do zawartości

[1000-1200] Rower - jaki wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Na początku od razu napiszę, że w kwestii rowerów jestem typowo zielony. Mój jedyny rower jaki do tej pory miałem dostałem na komunię, ale od tamtego czasu minęło już niecałe 20 lat, a z roweru pozostało tylko wspomnienie. W związku ze zmianą pracy (mniej czasu dla siebie) zauważyłem spadek aktywności fizycznej u siebie, a co za tym idzie gorsze samopoczucie i wygląd - dlatego postanowiłem sobie kupić nowy rower, który pomoże mi się trochę rozruszać. Wymagań nie mam zbytnio wygórowanych: 

Cena: max. 1200 zł (ewentualnie mogę dorzucić troszkę, jeśli będzie warto - rower będzie kupowany w ratach) 

Rodzaj/przeznaczenie: Mieszkam na wsi, także rowerem jeździłbym zarówno na ubitych drogach, jak również po lesie i drogach polnych 

Użytkowanie: Głównie do jazdy rekreacyjnej - góra raz, dwa razy w tygodniu. Czasem do sklepu. Dużo pracuję, więc rower nie będzie zbyt dużo eksploatowany 

Specyfikacja: Tutaj jestem zielony kompletnie. Nie wiem jakie hamulce, ramy czy przerzutki wybrać. Liczę na Waszą pomoc 

Kandydaci: Nie mam żadnych typów, ale widziałem, że całkiem niezłe opinie zbierają Hexagony od Krossa. 

Proszę o pomoc. Wszystkie rady i opinie będą dla mnie cenne. Podsumowując, szukam niezbyt drogiego roweru, który będzie mi służył raczej sporadycznie do celów rekreacyjnych, bez zbędnych bajerów! ;) 

Pozdrawiam!

Napisano

To zależy od przeznaczenia, jak chcesz jeździć w trudniejszy teren to kupujesz terenówkę, ale tracisz wtedy na komforcie jadąc asfaltem. Crossy to taki odpowiednik SUV'ów w samochodach - geometria ramy i opony gdzieś pomiędzy rowerem górskim a miejskim.

Napisano

Jednak wydaje mi się, że asfaltem będę częściej jeździł niż po drogach leśnych. A co sądzisz o Lazaro Integral V3?

Napisano

Właśnie się zastanawiam, czy jest sens dopłacać ok. 400 zł do V3, czy lepiej postawić na v2, które kosztuje w granicach 1,1 tys zł?

Napisano