Skocz do zawartości

[800-1000] rower typu cross - jaki?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie.

Mam 172 cm. wzrostu i ważę 70 kg. i szukam roweru do amatorskiej jazdy rekreacyjnej.

Proszę napisać co w takim budżecie będzie najrozsądniejsze.

Wiem że to skromna kwota i cudów nie wymagam ale żeby nie był najgorszy szajs jak marketówka ;-)

W tej chwili patrzę na te:

http://allegro.pl/lekki-i-zwinny-cross-kands-stv-700-shimano-tourney-i6200813146.html

http://allegro.pl/szybki-cross-kands-stv-900-m-28-aluminium-2016-i6189322257.html

http://allegro.pl/mocny-szybki-fit-rower-spartacus-cross-2-0-gratis-i6212114870.html

Pewnie szału nie ma ale proszę doradzić coś w tym skromnym budżecie którego raczej nie przekroczę.

Napisano
Napisano

Dziękuję za odpowiedź.

Na amorku wcale mi nie zależy bo zdaję sobie sprawę że w tej cenie to pewnie i tak lipa.

A co do kół zębatych to wolałbym kasete i nawet o tym nie pomyślałem, po prostu jestem laikiem w tym temacie.

Czyli w tym przedziale cenowym z kasetą najlepszym rozwiązaniem będzie ten spartacus croos 3.0? 

Napisano

Możesz próbować szukać lazaro integral v2 czy kands cross line 1100 czy vip maxx 1300. - ale chyba nie wszystkie miały ramy 17" (a większa może stanowić przy twoim wzroście problem). Ale nowe będą od tego spartacusa droższe

Jaką masz długość nogi ?

Napisano

No właśnie wcześniej myślałem że 19" na mnie będzie OK.

Teraz mierzę to wychodzi mi długość nogi 78-80 cm.

Chyba się zdecyduję na tego spartacus CROSS 3.0  :thumbsup:

Tylko teraz czy 19" czy 17"?

Napisano

Dzięki za odpowiedź.

Kurcze byłem przekonany że 19" będzie na mnie lepszy  :icon_confused:

Może gdzieś skoczę i jakieś poprzymierzam na wielkość. 

Hehe, sprawdziłem swój stary trochę już zapomniany rower i ma 21" i to a'la góral  :laugh:

Napisano

Potwierdzam, tylko i wyłącznie 17 cali z ram transrowerowych dla Ciebie. Nie sugeruj się innymi firmami bo lazaro i jego klony są trochę większe niż typowa rozmiarówka.

Napisano